R53 sau R56 ?
Scris: Mie Noi 29, 2017 12:11 am
Salutare forum,
As vrea sa cumpar un R53 sau un R56 . Acum am un S R50 stiu la ce ma inham .
Este un proiect care poate iesi dragut pentru ca am promisiuni ca mai participa si niste "sustinatori" finanicari in povestea asta.
Pana una alta imi trebuie masina . Masina va fi TrackDay car adica masina trebuie sa mearga pe circuit.
M-am uitat la cam tot ce este in piata/Germania. Am obosit efectiv sa vad masini una mai fantezista ca alta (serii sasiu aiurea, masina ca noua pilaf dpdv tehnic , etc) . La R53 stiu la ce sa ma uit stiu la ce sa ma astept stiu cam unde as putea ajunge cu masina.
Exista milioane de tutoriale , piese (pe afara evident), varainte ieftine de a face masina decenta .
Idee este ca la R53 povestea este simpla : Frane R56 , bare rigidizare fata/spate , barele de cabrio, bara stabilizatoare groasa pe spate, Bilstein B12, LSD Quaife, CAI , Fulie 17%, injectoare 550, Cat Cam , catback si daca te mananca Aquamist + tune pentru Meth/Water, Bytetronic (stim noi cine este maestrul) si am incalecat pe o sa si am facut masina de 6 secunde si ceva fix in ordinea asta dar mai inainte sa invatam sa conducem decent pe circuit. Stiu toti suntem zmei la volan si cand ajungem intr-un kart amarat de 14 CP ne dam seama ca nu este chiar asa.
Sincer la cum este R53 stock mie acum imi este frica sa franez din scurt ca sa nu mai zic modificat nici nu poate fi vorba.
Am luat foc de la frane , am halit placute intr-un weekend , stiu ca nu ne jucam cu franele . Sincer pentru mine franele si anvelopele sunt mai importante decat volanul .
TOTUSI INTREBAREA mea este si aici va rog sa nu aveti retineri: R53 cu LSD din fabrica stock SAU R56 S ?
Intreb asta pentru ca R56 este mai masina (va trebui sa ma duca dimineata/seara prin oras), consum mai mic, viata mai lunga ca in 3 ani R53 va fi epava.
Se pare ca merge mai bine desi are e-LSD si nu LSD adevarat dar se pare la fel ca se potriveste Quaife. ( nu am mers cu LSD nu stiu)
Se poate duce in 240-250 CP cu o amarata de turbina hibrid , oricum peste nu duce motorul se pare ca pe la 270 CP hai noroc alte pistoane
Diferenta de pret pentru acceasi putere se pare ca nu este mare => cat costa R53 sa il duci la 240 CP atat este diferenta de pret intre R56 si R53 second.
Ma sperie totusi injectia aia directa , turbina vietii mica si complicata, si depunerile pe supape .
Si faptul ca piesele in general sunt mult mai scumpe (desi niste placute decente tot 200 EUR costa iar un bidon de lichid de frana 300 RON) Vorbim de circuit nu vrem sa murim din economie.
Stiu ca am scris mult dar ce ati alege : R53 sau R56 ? Si mai ales de ce?
Am in vizor un R53 cu LSD din fabrica (ala original BMW nu stralucit dar macar este acolo pana crestem puterea merge si fara ATB ) si 2 x R56 care par ok .
As vrea sa cumpar un R53 sau un R56 . Acum am un S R50 stiu la ce ma inham .
Este un proiect care poate iesi dragut pentru ca am promisiuni ca mai participa si niste "sustinatori" finanicari in povestea asta.
Pana una alta imi trebuie masina . Masina va fi TrackDay car adica masina trebuie sa mearga pe circuit.
M-am uitat la cam tot ce este in piata/Germania. Am obosit efectiv sa vad masini una mai fantezista ca alta (serii sasiu aiurea, masina ca noua pilaf dpdv tehnic , etc) . La R53 stiu la ce sa ma uit stiu la ce sa ma astept stiu cam unde as putea ajunge cu masina.
Exista milioane de tutoriale , piese (pe afara evident), varainte ieftine de a face masina decenta .
Idee este ca la R53 povestea este simpla : Frane R56 , bare rigidizare fata/spate , barele de cabrio, bara stabilizatoare groasa pe spate, Bilstein B12, LSD Quaife, CAI , Fulie 17%, injectoare 550, Cat Cam , catback si daca te mananca Aquamist + tune pentru Meth/Water, Bytetronic (stim noi cine este maestrul) si am incalecat pe o sa si am facut masina de 6 secunde si ceva fix in ordinea asta dar mai inainte sa invatam sa conducem decent pe circuit. Stiu toti suntem zmei la volan si cand ajungem intr-un kart amarat de 14 CP ne dam seama ca nu este chiar asa.
Sincer la cum este R53 stock mie acum imi este frica sa franez din scurt ca sa nu mai zic modificat nici nu poate fi vorba.
Am luat foc de la frane , am halit placute intr-un weekend , stiu ca nu ne jucam cu franele . Sincer pentru mine franele si anvelopele sunt mai importante decat volanul .
TOTUSI INTREBAREA mea este si aici va rog sa nu aveti retineri: R53 cu LSD din fabrica stock SAU R56 S ?
Intreb asta pentru ca R56 este mai masina (va trebui sa ma duca dimineata/seara prin oras), consum mai mic, viata mai lunga ca in 3 ani R53 va fi epava.
Se pare ca merge mai bine desi are e-LSD si nu LSD adevarat dar se pare la fel ca se potriveste Quaife. ( nu am mers cu LSD nu stiu)
Se poate duce in 240-250 CP cu o amarata de turbina hibrid , oricum peste nu duce motorul se pare ca pe la 270 CP hai noroc alte pistoane
Diferenta de pret pentru acceasi putere se pare ca nu este mare => cat costa R53 sa il duci la 240 CP atat este diferenta de pret intre R56 si R53 second.
Ma sperie totusi injectia aia directa , turbina vietii mica si complicata, si depunerile pe supape .
Si faptul ca piesele in general sunt mult mai scumpe (desi niste placute decente tot 200 EUR costa iar un bidon de lichid de frana 300 RON) Vorbim de circuit nu vrem sa murim din economie.
Stiu ca am scris mult dar ce ati alege : R53 sau R56 ? Si mai ales de ce?
Am in vizor un R53 cu LSD din fabrica (ala original BMW nu stralucit dar macar este acolo pana crestem puterea merge si fara ATB ) si 2 x R56 care par ok .