Sfat achizitie r53
Sfat achizitie r53
Salut!
Nou pe forum, as avea nevoie de niste indrumari de la useri; am rasfoit forumul si cativa useri sunt foarte pusi la punct
Vreau sa-mi cumpar un r53 de prin 2003-2004 exclusiv pentru distractie, sa-l folosesc 1-2 zile pe saptamana. De cand am vazut filmul ala cu marky mark, cu alea 3 mini, mereu mi-am dorit unul
La ce sa ma uit cand o cumpar? As vrea sa-i pun un CAI, o evacuare "blorp" si sa-i fac mici upgradeuri gen soft, fulie 17% etc, sa-l duc undeva la 200-220 cp, am citit pe colo-colo si este posibil cu o investitie de 500-800 euro.
Cand intreb la ce sa ma uit, ma refer la probleme comune modelului, gen surubul ala la distributie... citisem eu pe undeva, acum ceva ani...
Multumesc
Nou pe forum, as avea nevoie de niste indrumari de la useri; am rasfoit forumul si cativa useri sunt foarte pusi la punct
Vreau sa-mi cumpar un r53 de prin 2003-2004 exclusiv pentru distractie, sa-l folosesc 1-2 zile pe saptamana. De cand am vazut filmul ala cu marky mark, cu alea 3 mini, mereu mi-am dorit unul
La ce sa ma uit cand o cumpar? As vrea sa-i pun un CAI, o evacuare "blorp" si sa-i fac mici upgradeuri gen soft, fulie 17% etc, sa-l duc undeva la 200-220 cp, am citit pe colo-colo si este posibil cu o investitie de 500-800 euro.
Cand intreb la ce sa ma uit, ma refer la probleme comune modelului, gen surubul ala la distributie... citisem eu pe undeva, acum ceva ani...
Multumesc
Re: Sfat achizitie r53
Daca cumperi dupa 07.2004, iei modelul facelift, avantaj Supercharger teflon coated, mai rezistent si mai silentios.Plus ceva upgrade-uri pe la caroserie si soft motor.Probabil ca 1000Euro investitie este o cifra mai reala pentru targetul tau.CAI de calitate cam 200Euro,evacuare cam 300Euro,fulie +curea 120Euro,Injectoare 380cc peste 150Euro,manopera montaj CAI, fulie , injectoare, 100-120Euro, soft intre 120Euro-2500Euro.Se pare ca rescalare de injectoare de la 320cc la 380cc este o mica problema in Romania.Daca schimbi fulia si injectoarele trebuie resoftat urgent, nu poti merge cu motorul cu softul stock.Daca nu schimbi injectoarele vei putea beneficia de max.195-200hp.Daca le schimbi poti sa ai 225hp.
Real motors need forced induction
Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
Re: Sfat achizitie r53
...stii cum e in achizitia unei masini "SH" tre' sa mai dai si cu crucea cardanica - in sensul ca trebuie sa mai ai si noroc iar pe partea cardanica desigur glumesc!
in rest despre tuning la "bugetul" optat as zice ca "e cam chici" adica un tuning bun cam costa! nu te uita la tuning (piese) inainte de a cumpara masina.
ia-o cu incetinitorul .. adica tre' sa ai o masina buna "ca sa poti" adauga lista insirata, as opta pe un buget de 2500Euro daca masina este OK stoc!
in rest despre tuning la "bugetul" optat as zice ca "e cam chici" adica un tuning bun cam costa! nu te uita la tuning (piese) inainte de a cumpara masina.
ia-o cu incetinitorul .. adica tre' sa ai o masina buna "ca sa poti" adauga lista insirata, as opta pe un buget de 2500Euro daca masina este OK stoc!
Drive safe and keep the wheels down
Re: Sfat achizitie r53
Mersi mult, baieti! 2500 nu dau pe upgradeuri, ca n-am. 1000-1200 suna realist, pt buzunarul meu. Adrian, suna bine ce zici, probabil ca am sa te si "bâzâi" in viitorul apropiat, daca nu deranjez. Cat despre masina, sper sa am noroc, csz. Ramane s-o coc, cum s-ar zice. Inca o data, multumesc mult!
Stima
Stima
Re: Sfat achizitie r53
Un upgrade la frâne ar fi prima modificare de luat in seama din punctul meu de vedere. N-am făcut încă, dar e primul pe lista mea. Pt CAI sunt mii de pagini pe net cu fise dyno si teste, cea mai ok varianta e un upgrade la Jcw airbox.
Re: Sfat achizitie r53
Doar o parere personala, masina are max 1100kg, franele stock sunt foarte eficiente,cu discuri si placute de calitate masina franeaza absolut perfect.Deci un upgrade la discuri sport este o ok , dar montarea de discuri marite, etrieri mai mari este doar de imagine, o cheltuiala mare si nenecesara.
Real motors need forced induction
Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
Re: Sfat achizitie r53
Si o ultima intrebare, inainte de achizitia masinii: momentan sunt putin plecat, de-aia nu sunt un membru "cu acte in regula", inca.
Merita efortul sa-mi cumpar masina din Canada sau US? Exista features'uri speciale pe Mini Cooper S?
Citisem, in cadrul forumului, ca un user ar avea "cooper de state". Ar fi putin balamuc, inchiriat container samd, dar as putea sa ma "inham" daca merita, in sensul ca ar avea chestii in plus fata de cele europene.
multumesc
Merita efortul sa-mi cumpar masina din Canada sau US? Exista features'uri speciale pe Mini Cooper S?
Citisem, in cadrul forumului, ca un user ar avea "cooper de state". Ar fi putin balamuc, inchiriat container samd, dar as putea sa ma "inham" daca merita, in sensul ca ar avea chestii in plus fata de cele europene.
multumesc
Re: Sfat achizitie r53
o diferenta este dar este una de look, pe lateralul spoilerelor are lumini de pozitie, tehnic nu am sesizat nici o diferenta .... deci raspuns ar fi NU sunt diferente tehnice majore intre US si Europa
Ultima oară modificat Mie Aug 16, 2017 11:30 am de către MiniRC31, modificat 1 dată în total.
Drive safe and keep the wheels down
Re: Sfat achizitie r53
Variantele US au soft modificat, adaptate la benzina de calitate inferioara din State, plus pentru statele din Sud sunt livrate cu optiunea "Hot climate version".
Real motors need forced induction
Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
Re: Sfat achizitie r53
De ce sa te complici cand gasesti aici ce ai avea nevoie?