Schimb buji !!!

Paruschi
Membru nou
Mesaje: 13
Membru din: Vin Mai 20, 2016 5:18 pm
Localitate: Pitesti

Schimb buji !!!

Mesaj de Paruschi »

Am schimbat bujiile erau NGK cu 4 craci in cap si mecanicu mi a pus pe masina tot NGKdar cu un crac ! Si problema este ca acum nu mai porneste din prima !!! Este cumva de la buji ? Multumesc
Avatar utilizator
adrian
Veteran
Mesaje: 3704
Membru din: Joi Apr 15, 2010 2:50 pm
Localitate: Calarasi,Targu mures

Re: Schimb buji !!!

Mesaj de adrian »

Posibil,la rece se injecteaza multa benzina la pornire,scanteia la bujia normala s-ar putea sa se stinga.Eu fosesc cu doi craci. :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Real motors need forced induction

Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
Paruschi
Membru nou
Mesaje: 13
Membru din: Vin Mai 20, 2016 5:18 pm
Localitate: Pitesti

Re: Schimb buji !!!

Mesaj de Paruschi »

E primul meu mini :)) o sa le schimb din nou ! O sa pun iar cu 4
Avatar utilizator
cristi o'RAL
Moderator
Mesaje: 7295
Membru din: Lun Iul 13, 2009 2:02 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: Schimb buji !!!

Mesaj de cristi o'RAL »

cu 4 ar trebui sa fie
fbi special agent dale b. COOPER

Intalnirea anuala a entuziastilor MINI ---> myMINI Days ---> http://www.facebook.com/myminidays


Imagine
Avatar utilizator
Sharpe
Veteran
Mesaje: 2179
Membru din: Sâm Iul 11, 2009 10:17 am
Localitate: Bucuresti

Re: Schimb buji !!!

Mesaj de Sharpe »

bujiile pt MINI au 4 electrozi alea cu 1 sunt pt Dacia :lol:
.......ghost...
Avatar utilizator
adrian
Veteran
Mesaje: 3704
Membru din: Joi Apr 15, 2010 2:50 pm
Localitate: Calarasi,Targu mures

Re: Schimb buji !!!

Mesaj de adrian »

Ba,ce vrajeala aveti,desigur ca merge si un electrod-sa-i zic crac-,cu doi sau patru.Ideea este sa fie cele corecte si mai ales sa nu fie facute prin beci,vapor,cort chinezesc sau iurta mongola.Diferenta de la un crac la 4 craci este de durabilitate exprimata in km,de la doi craci in sus se poate discuta de 100.000km.
Real motors need forced induction

Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
Avatar utilizator
cristi o'RAL
Moderator
Mesaje: 7295
Membru din: Lun Iul 13, 2009 2:02 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: Schimb buji !!!

Mesaj de cristi o'RAL »

si alea cu 2 craci tin 50.000km sau 50 de ani?
nu-mi e clar daca vorbim de bujii (cu 2 i) sau de altceva...
fbi special agent dale b. COOPER

Intalnirea anuala a entuziastilor MINI ---> myMINI Days ---> http://www.facebook.com/myminidays


Imagine
Avatar utilizator
adrian
Veteran
Mesaje: 3704
Membru din: Joi Apr 15, 2010 2:50 pm
Localitate: Calarasi,Targu mures

Re: Schimb buji !!!

Mesaj de adrian »

Desigur ca vorbim de "Bujii"
@Paruschi-bujia NGK cu un singur electrod se foloseste la motoarele alimentate cu LPG(gaz lichefiat),nu este recomandata la benzina, este Laser Line 1.
@Cristi-in functie de tipul de bujie se recomanda schimbul ei la diferite rulaje in km.La Bosch, 2 electrozi se recomanda schimbate la 40.000km,la 4 electrozi pot fi cu rulaj de 30.000km sau 100.000km, functie de materialele din care este fabricata.
Mai jos ceva extrase din catalog:
Toate.jpg
4 craci BoschFGR7DQP.jpg
4 craci BoschFGR7DQP.jpg (8.84 KiB) Vizualizat de 5661 ori
2 craci Denso K20TXR.jpg
2 craci Denso K20TXR.jpg (22.8 KiB) Vizualizat de 5661 ori
2 craci Bosch FR7LDC.jpg
2 craci Bosch FR7LDC.jpg (8.86 KiB) Vizualizat de 5661 ori
1 crac Denso K20TT.jpg
1 crac Denso K20TT.jpg (10.3 KiB) Vizualizat de 5661 ori
Real motors need forced induction

Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
Scrie răspuns