Motor N14

Mvk
Membru nou
Mesaje: 16
Membru din: Mie Iul 10, 2019 5:37 am

Motor N14

Mesaj de Mvk »

DE CE motorul N14b16a 128kw pus pe R56 este cel mai hulit motor? DE CE când te duci cu mașina la service începând cu specialiști dela BMW pana la aia mai mici fug din calea ta ca șobolani și după ce o țin o săptămână ieși pe poarta cu inima strânsă și cu speranța că poți să te bucuri de ea măcar o săptămână. DE CE când îți place o mașină chiar dacă nu te pricepi la termeni mecanici trebuie să consulți neapărat zeci de forumuri și linkuri ca să poți fi pus în tema cu ce crapă de-a lungul timpului. Stici ce. Am pus-o la vânzare asa la mișto. Toate bune și frumoase cu zeci de vizualizări și multe vizite. Mulțumiri pt. cum arata mașina și cum este întreținută. Totul pana la motor ba ca are probleme ba ca nu știu ce mecanic a zis sa se ferească de tipul asta de motor, bla, bla, bla. Pana la urma sa știți ca au dreptate. Dar eu ma ambitionez și vreau ca mașina asta sa o fac sa meargă și sa trag la parametrii normali. Momentan nu îmi place cum trage, joja de ulei miroase a benzina, și alte probleme dar nici un martor aprins. Cum vad eu problema aici în Bucureștiul asta de caca... singura soluție este disponibilitatea lui Adrian de la MINI GARAJ. Va mulțumesc pt. înțelegere și răbdare și va urez sa trecem cu bine peste situația actuala. PS. La Adrian am mai trecut anul trecut în vechea locație din Fundeni unde am fost rezolvat profesionist cu un mic furtun de vaccum la turbo

Avatar utilizator
Sharpe
Veteran
Mesaje: 2015
Membru din: Sâm Iul 11, 2009 10:17 am
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: Motor N14

Mesaj de Sharpe »

ce ar fi um MINI fara prb? mai ales un psa N14 ...........
e bine ca exista un Ady-Andrei la Garaj MINI {care s-a mutat pe PALLADY} sau un alt garaj cu oameni pasionati .......
exista forumuri pline cu sfaturi
DECI ,e bine ca socializam pe o tema placuta noua :lol:
.......ghost...

Gully
Membru nou
Mesaje: 30
Membru din: Sâm Mar 17, 2018 10:11 pm

Re: Motor N14

Mesaj de Gully »

Si daca nu ar fi problemele, unde ar mai fi fun.ul?
Si acum serios vorbind, sunt motoare nereusite cu multe probleme dar daca sunt intretinute bine sunt motoare care sunt ok.
Oricum, tot ce este actualmente pe piata in materie de autoturisme sunt cel putin la fel de " fiabile"....

Avatar utilizator
adrian
Veteran
Mesaje: 3551
Membru din: Joi Apr 15, 2010 2:50 pm
Localitate: Calarasi,Targu mures

Re: Motor N14

Mesaj de adrian »

Gully scrie:
Vin Mai 01, 2020 1:08 am
Si daca nu ar fi problemele, unde ar mai fi fun.ul?
Si acum serios vorbind, sunt motoare nereusite cu multe probleme dar daca sunt intretinute bine sunt motoare care sunt ok.
Oricum, tot ce este actualmente pe piata in materie de autoturisme sunt cel putin la fel de " fiabile"....
Intr-un fel ai drepate, asta s-a intamplat din cauza expansiunii in Europa a motoarelor diesel in ultimii 10-15 ani, lucru ce a inhibat oarecum progresul in dezvoltarea motoarelor pe benzina.Din pacate BMW a excelat in greseli la nivelul masinilor de starda cu benzina , spre deaosebire de VAG care are motoare mult mai fiabile.Ce nu stiu foarte multi este faptul ca japonezii sunt cei care la ora actuala sunt producatorii celor mai fiabile motoare pe benzina, si nu de 2 sau 3 ani , ci de foarte multa vreme,ei au mers pe linia clasica dar la care sistemeul VTEC s-a dovedit mult mai fiabil decat mizeria de VANOS de la BMW.Multumesc lui Dumnezeu ca proiectantii de la benzinare BMW nu au bagat nasul si la Diesel,ca altfel chiar ca o sfecleau.
Dupa umila mea parere,ordinea ar fi cam asta la benzinare
Honda
VAG
Ford
Opel
Renault
Fiat(astia exceleaza prin lipsa de inovatie sau solutii de rasul lumii gen FIAT 500 , motor 900cc, 2 cilindri turbo :lol: :lol: )
PSA motoare cu performante modeste,

BMW(astia au luat-o in porumb rau de tot)
Real motors need forced induction

Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power

Scrie răspuns