CARBONIZER MINI Cooper S

Avatar utilizator
CARBONIZER
Membru nou
Mesaje: 23
Membru din: Dum Sep 03, 2017 12:08 pm
Contact:

Re: CARBONIZER MINI Cooper S

Mesaj de CARBONIZER »

Danyutz scrie: Mie Mar 17, 2021 10:25 pm Ai refacut masina complet, zici ca lucrezi in fabrica.

Da. Din pacate ca sa se execute corect trecerea volanului din dreapta in stanga, nu se poate face doar daca se inlocuieste panoul de foc de la o masina donatoare. Asta implica toate operatiunile prezentate, Sunt masini multe care permit asta, cu efort mult mai mic. Nu e cazul Mini-ului...din pacate. Impartasesc astea cu voi, ca sa vedeti exact cum se face, la ce sa va asteptati pt ca nu este ceva usor sau de scurta durtata!
In plus, am profitat sa o pragatesc anti-coroziv si am cheltuit cam 5kg de ceara la toata caroseria....nu fac in fiecare zi o astfel de dezechipare.


Desi nu-s de acord cu tot ce ai pus pe masina, e de apreciat munca si efortul investit. Felicitari!

Multumesc! Stiu ca fiecare ar fi facut poate altfel masina lui...de-aia se cheama "Tuning"...adica acordarea aspectului si performantelor vehiculului dupa preferintele proprietarului/ managerului de proiect. Daca te referi la ideea de a pleca de la o masina cu volanul pe dreapta sa o faci cu volanul pe stanga, aici sunt total de acord ca nici eu nu asi mai face asa ceva...ever. Dar in 2016, eram in UK, vopsitor la McLaren si efectiv m-am indragostit de Mini-uri, mai ales ca se fabricau relativ aproape de Woking; fabrica pe care am si vizitat-o mai tarziu impreuna cu sotia si Mini-ul meu deja convertit si revopsit (poate pun si niste poze de acolo...merita vazute de pasionati).

Edit: intrebare, de ce ai lufturile asa de mari la faruri/capota?

:lol: :lol: :lol: :lol: Eram sigur ca cineva va intreba asta...capota era deschisa dupa niste verificari de rutina. Eu sau unul dintre prietenii mei mecanici au uitat sa o inchida corespunzator. Oricum, Mini-ul este o mare pacoste la reglajul capotei cu aripile cu faruri, cu bara...totul iese bine sau prost in functie de cum se regleaza traggerul pe lonjeroane. Au o gauri de 25mm iar prezoanele sunt de M10...parca, deci o groaza de loc de reglaje.
NU AI INTELES NIMIC DIN IDEEA DE "TUNING" DACA AI INCEPUT SA APLICI INVESTITIILOR PENTRU TUNING SLOGANUL "...NU SE MERITA..."


Imagine
Avatar utilizator
CARBONIZER
Membru nou
Mesaje: 23
Membru din: Dum Sep 03, 2017 12:08 pm
Contact:

Re: CARBONIZER MINI Cooper S

Mesaj de CARBONIZER »

Si aventura continua...dupa premontarea capotei, haionului si al usilor s-a mers in paralele si cu modificarile instalatiei electrice, care A FOST UN CALVAR! Dupa 4 electricieni care au incercat sa rezolve toate problemele (care, in opinia mea au plecat de la o abordare total gresita a primului din ei...) tot nu functioneaza totul corect si ca la o masina normala. Dar am achizitionat de curand o instalatie din USA completa de Cooper S cu cutie manuala cu volanul pe partea stanga, evident, dar pentru schimbarea careia, va fi necesar din nou o dezechipare completa a masinii. Nu stiu exact cand sa va intampla minunea asta, dar sigur voi profita de situtati ca sa matritez toate trimurile de pe bord, volan, usi si aripi spate pentru a le fabrica din fibra de carbon. Materialele deja sunt pe stoc... ;)
Imagine
Imagine
Imagine
Imagine
Imagine
NU AI INTELES NIMIC DIN IDEEA DE "TUNING" DACA AI INCEPUT SA APLICI INVESTITIILOR PENTRU TUNING SLOGANUL "...NU SE MERITA..."


Imagine
Avatar utilizator
CARBONIZER
Membru nou
Mesaje: 23
Membru din: Dum Sep 03, 2017 12:08 pm
Contact:

Re: CARBONIZER MINI Cooper S

Mesaj de CARBONIZER »

In continuare, un subiect pe care l-am tot citit aici si in alte forumuri, nu numai pentru Mini si anume:
DECROMAREA ORNAMENTELOR exterioare sau interioare fabricate in general din plastic (mai exact ABS, care este singurul material plastic care se poate cupra si croma) si revopsirea lor in culoare dorita.
Cea mai buna metoda este DE-CROMAREA lor intr-un atelier care se ocupa de cromare pe plastic in general. Asta se poate realiza indiferent ca piesa este intreaga sau fisurata sau sparta. Chiar daca costa mai mult decat colantarea lor direct pe crom, aceste operatiuni pe care le descriu aici au marele avantaj ca ABS-ul fisurat/ avariat s epoate repara foarte bine , INVIZIBIL, iar dupa pregatire corespunzatoare (chit de plastic, primer de plastic si filler de plastic), dupa vopsitorie vor arata impecabil. In plus, avem la dispozitie peste 47.000 de nuante de vopseluri metalizate/ perlescente si 30.000 de nuante de culori uni.
In cazul ornamentelor mele, nu a fost nevoie de nici o reparatie initiala ci doar de slefuire, primer, filler, uscare slefuire, vopsea (McLaren Chicane originala, de la Sikkens de data asta) si lac rezistent la zgarieturi. Toate astea le-am facut direct in garaj, fara cabina, iar putinele incluziuni de praf aparute, le-am polishat dupa uscare completa (de 3-4 zile in lipsa uscarii forate a cabinei).



Imagine
Imagine
Imagine
Imagine
Imagine
Imagine
Imagine


Ceara (cavity wax) bagata la greu pe longeroane, contra aripi, usi, podea, armaturile de bare si in general pe toate suruburile si filetele la care am umblat (e mult mai trainica decat vaselina!)

Imagine
Imagine

Imagine
Imagine
Imagine
Imagine
Imagine
Ultima oară modificat Joi Mar 18, 2021 10:28 am de către CARBONIZER, modificat 1 dată în total.
NU AI INTELES NIMIC DIN IDEEA DE "TUNING" DACA AI INCEPUT SA APLICI INVESTITIILOR PENTRU TUNING SLOGANUL "...NU SE MERITA..."


Imagine
Avatar utilizator
CARBONIZER
Membru nou
Mesaje: 23
Membru din: Dum Sep 03, 2017 12:08 pm
Contact:

Re: CARBONIZER MINI Cooper S

Mesaj de CARBONIZER »

A umat vopsitoria ornamentelor (trim-uri) interioare.
Pentru ca am avut o parte de trimuri originale, de S, cu acel desen care aduce aminte de steagul de la finalul competitiilor motorsport pe usi si aripi, iar pe bord am avut de la Mini-ul donator diesel unele gri, a trebuit ...pentru moment... sa le fac pe toate la fel.
De asemenea am deontat (prin topirea plasticului) toate cercurile arginti din jurul difuzoarelor, ceasurilor, prizelor de aer..etc pentru aceeasi operatiune.
Acestea vor ramane acest rosu.
Restul ornamentelor mari, vor fi din fibra de carbon Plain 1x1 Spread-Tow de 8mm/ fir....dar nu stiu cand...(?!) Asa vor arata..ca idee...
Imagine


Pana acolo...mai e.



Imagine
Imagine
Imagine
Imagine



Asa aratau montate prin resudare in plastic la cald) dupa vopsire si imbracarea in alcantara gri,napa negru sau piele Aston Martin neagra cu perforatii rosii, de catre prietenul meu Marian - multumesc mult pentru implicare !


Imagine
Imagine
Imagine
Imagine
Imagine
Imagine
Imagine
Imagine
Imagine
NU AI INTELES NIMIC DIN IDEEA DE "TUNING" DACA AI INCEPUT SA APLICI INVESTITIILOR PENTRU TUNING SLOGANUL "...NU SE MERITA..."


Imagine
Avatar utilizator
CARBONIZER
Membru nou
Mesaje: 23
Membru din: Dum Sep 03, 2017 12:08 pm
Contact:

Re: CARBONIZER MINI Cooper S

Mesaj de CARBONIZER »

Nici cadranele turometrului si al tahometrului nu au ramas asa..de UK, in mile si argintii...
Le-am comandatin China si calitatea a fost surprinzator de buna. Atepct racing cu caractere accentuate rosii pe fond gri inchis..spre negru chiar.

Imagine
Imagine
Imagine
Imagine
Imagine



Si la motor lucrurile au mai inaintat in privinta tuningului anexelor

Imagine
Imagine
Imagine

Asta este conducta de ulei care alimenteaza turbina si pe care o recomand tuturor posesorilor de Cooper S R56. Este sertizata in fabrica, si este flexibila fiind practic indestructibila comparativ cu cea rigida si cu O-ringurile care se intaresc in timp de la caldura si cedeaza. Rezultatul este dezastruos daca incepe sa piarda pe acolo ulei sub presiune.
Imagine
Imagine
Imagine


S-a renuntat la termofloat si s-a montat un adaptor cu conducte la... si de la un radiator de ulei pe 7 randuri.


Imagine
Imagine
Imagine
Imagine
Imagine
Imagine
Imagine
Imagine
Imagine
Imagine

...si asa arata in prezent. Am mutat oil catch tank-ul pe partea de turbina. Cand era conectat pe celalalt epurator (care pleaca spre spatele masinii si intra in galeria de admisie), nu prea colecta nimic. Aici...mai strange ceva...
Imagine
NU AI INTELES NIMIC DIN IDEEA DE "TUNING" DACA AI INCEPUT SA APLICI INVESTITIILOR PENTRU TUNING SLOGANUL "...NU SE MERITA..."


Imagine
Avatar utilizator
CARBONIZER
Membru nou
Mesaje: 23
Membru din: Dum Sep 03, 2017 12:08 pm
Contact:

Re: CARBONIZER MINI Cooper S

Mesaj de CARBONIZER »

A venit si prima iarna adevarata si din pacate, a trebuit sa-l dau afara ca sa mai si muncim. Chiar daca mi-a parut rau de el, la urmatorul Craciun, a trebuit sa stea in zapada...


Imagine
Imagine
Imagine
Imagine
Imagine
Imagine
Imagine
Imagine
Imagine
Imagine
Imagine
NU AI INTELES NIMIC DIN IDEEA DE "TUNING" DACA AI INCEPUT SA APLICI INVESTITIILOR PENTRU TUNING SLOGANUL "...NU SE MERITA..."


Imagine
Avatar utilizator
CARBONIZER
Membru nou
Mesaje: 23
Membru din: Dum Sep 03, 2017 12:08 pm
Contact:

Re: CARBONIZER MINI Cooper S

Mesaj de CARBONIZER »

Si ca sa nu se cheme ca nu s-a mai facut nimic pentru acest proiect, m-am apucat de personalizarea jantelor originale pe 17" de Cooper S in ideea de ale avea echipate cu anvelope de iarna, iar pentru vara, urma sa mergem pe o varianta de 18" .


Imagine
Imagine
Imagine
Imagine
Imagine
Imagine
Imagine
Imagine
Imagine
Imagine


S-au mai si montat la interior din elementele de plastic pe care le-a terminat Marian, inclusiv centurile rosii ;) ...pentru ca trebuie sa precizez: in interiorul masinii nu a mai ramas nici o piesa, NICI UN element de plastic ne acoperit cu piele sau alcantara!
Mai avem de strans banuti pt bancheta de spate si totate piesele din portbagaj. Toata lucrarea va fi cotata undeva in jur de 2600 euro cu materialele incluse, evident.


Imagine
NU AI INTELES NIMIC DIN IDEEA DE "TUNING" DACA AI INCEPUT SA APLICI INVESTITIILOR PENTRU TUNING SLOGANUL "...NU SE MERITA..."


Imagine
Avatar utilizator
CARBONIZER
Membru nou
Mesaje: 23
Membru din: Dum Sep 03, 2017 12:08 pm
Contact:

Re: CARBONIZER MINI Cooper S

Mesaj de CARBONIZER »

...Si prin Italia la Torro Roso

Imagine

Imagine


La revenirea in tara, am instalat si un ambreiaj Clutch Masters ceramic...ei zic ca "duce"pana la 240% din puterea originala a masinii...o sa vedem...:P

Imagine
Imagine
Imagine
Imagine
Imagine
NU AI INTELES NIMIC DIN IDEEA DE "TUNING" DACA AI INCEPUT SA APLICI INVESTITIILOR PENTRU TUNING SLOGANUL "...NU SE MERITA..."


Imagine
Avatar utilizator
CARBONIZER
Membru nou
Mesaje: 23
Membru din: Dum Sep 03, 2017 12:08 pm
Contact:

Re: CARBONIZER MINI Cooper S

Mesaj de CARBONIZER »


MCS-ul a mai ajuns si pe la distractie, nu doar la munca...prin Grecia.

Imagine


Dupa ceva vreme, s-a intors prin si prin UK, Miniul...La Williams in Grove si GTR in Bognor Regis.

Imagine
Imagine

Imagine
Imagine
NU AI INTELES NIMIC DIN IDEEA DE "TUNING" DACA AI INCEPUT SA APLICI INVESTITIILOR PENTRU TUNING SLOGANUL "...NU SE MERITA..."


Imagine
Avatar utilizator
CARBONIZER
Membru nou
Mesaje: 23
Membru din: Dum Sep 03, 2017 12:08 pm
Contact:

Re: CARBONIZER MINI Cooper S

Mesaj de CARBONIZER »

La terminararea contractului, am reusit sa sa-i cumpar doua scaune de John Cooper Works F56 si care mi-au mancat zilele sa le adaptez pe podeua R56-ului. Norocul meu a fost ca pe tura de noapte in GTR am gasit un nenea din Brazilia care (pe baza schitelor mele) mi-a taiat pe CNC (plus gauri si filete)din placi de 15mm duraluminium 7075 folosit in aviatie, toate adaptarile necesare pt ambele scaune.
Mai ramane echiparea instalatiei electrice din scaune cu mufele galbene de R56.


Imagine

Imagine
NU AI INTELES NIMIC DIN IDEEA DE "TUNING" DACA AI INCEPUT SA APLICI INVESTITIILOR PENTRU TUNING SLOGANUL "...NU SE MERITA..."


Imagine
Scrie răspuns