Spuma maronie in vas antigel
Scris: Sâm Sep 16, 2017 11:06 am
Bine v-am gasit!
Sunt nou posesor al unui Mini Cooper Clubman S, 2009. Apelez la experientele voastre in rezolvarea urmatoarelor probleme:
In vasul de expansiune am gasit spuma maronie
La sosirea masinii am observat ca antigelul lipsea complet din vas, am completat cu antigel specific BMW, culoare roz, emotia primului test m-a facut sa uit sa pun capacul la vas, am mers aprox 5 km, la intoarcere
obsrvat ca ieseau aburi de sub capota, am oprit motorul aruncase lichidul afara.. L am lasat sa se raceasca aprox 30 min pana cand am mers dupa antigel, completat si mers din nou, in vas se putea vedea ca lichidul fierce si nivelul era crescut. A doua zi nivelul din nou pe minim..completat din nou si mers la service. Acolo baiatul a artisti in 3 min, completand vasul cu apa pana la plin stiu daca este corect sau nu. Spuma maronie a fost prezenta inca din primele completari. Acum, dupa cateva zile nivelul a scazut de la plin cand s a facut aerisirea, pana la semnul maxim, acea spuma fiind prezenta.
Rasfoind subiectele deschise pentru instalatia de racire, nu am gasit ceva legat de acea spuna.
Ce am verificat sunt urmatoarele:
1. Uleiul este la acelasi nivel, fara urme de spuma..
2. Pe busonul capacului de la motor, nu exista urme de spuma..este curat.
3. O observatie ar fi ca nivelul antigelului s-a mentinut 3 zile in regim normal si agresiv de conducere iar dupa folosirea A/C, aceasta a scazut.
4. Nu scoate fum alb sau negru
5. Motorul merge foarte bine, trage, totul ok.
A doua problema ar fi trepidatii la pornire, mai ales la cald, pentru 10 secunde parca ar porni in 2,3 pistoane.. dupa care Isi revine si merge normal.
Discutand cu cativa "meseriasi" toti, asa cum se discuta si aici, merg catre varianta pessimista : garnitura chiuloasa, etc.
Ce sfaturi imi dati, ce pasi ar trebui sa parcurg pana la a schimba garnituri de chiulasa sau alte lucrari mari si complicate.
Multumesc anticipat
Sunt nou posesor al unui Mini Cooper Clubman S, 2009. Apelez la experientele voastre in rezolvarea urmatoarelor probleme:
In vasul de expansiune am gasit spuma maronie
La sosirea masinii am observat ca antigelul lipsea complet din vas, am completat cu antigel specific BMW, culoare roz, emotia primului test m-a facut sa uit sa pun capacul la vas, am mers aprox 5 km, la intoarcere
obsrvat ca ieseau aburi de sub capota, am oprit motorul aruncase lichidul afara.. L am lasat sa se raceasca aprox 30 min pana cand am mers dupa antigel, completat si mers din nou, in vas se putea vedea ca lichidul fierce si nivelul era crescut. A doua zi nivelul din nou pe minim..completat din nou si mers la service. Acolo baiatul a artisti in 3 min, completand vasul cu apa pana la plin stiu daca este corect sau nu. Spuma maronie a fost prezenta inca din primele completari. Acum, dupa cateva zile nivelul a scazut de la plin cand s a facut aerisirea, pana la semnul maxim, acea spuma fiind prezenta.
Rasfoind subiectele deschise pentru instalatia de racire, nu am gasit ceva legat de acea spuna.
Ce am verificat sunt urmatoarele:
1. Uleiul este la acelasi nivel, fara urme de spuma..
2. Pe busonul capacului de la motor, nu exista urme de spuma..este curat.
3. O observatie ar fi ca nivelul antigelului s-a mentinut 3 zile in regim normal si agresiv de conducere iar dupa folosirea A/C, aceasta a scazut.
4. Nu scoate fum alb sau negru
5. Motorul merge foarte bine, trage, totul ok.
A doua problema ar fi trepidatii la pornire, mai ales la cald, pentru 10 secunde parca ar porni in 2,3 pistoane.. dupa care Isi revine si merge normal.
Discutand cu cativa "meseriasi" toti, asa cum se discuta si aici, merg catre varianta pessimista : garnitura chiuloasa, etc.
Ce sfaturi imi dati, ce pasi ar trebui sa parcurg pana la a schimba garnituri de chiulasa sau alte lucrari mari si complicate.
Multumesc anticipat