Salutare tuturor ! Meet the Pugster :) si pe mine in subsidiar

Avatar utilizator
RuZu
Membru nou
Mesaje: 3
Membru din: Lun Oct 03, 2016 7:16 pm

Salutare tuturor ! Meet the Pugster :) si pe mine in subsidiar

Mesaj de RuZu »

Salut Mini people!

Mini-ul meu, know as "Pugster" este un MCS R56 din 2009 cu 90k KM si am devenit prieteni la inceputul anului 2016. Cand am cautat sa-mi iau masina nu targetasem neaparat Mini...Cautam o masina mica, cu personalitate, furioasa, buna sa se strecoare prin traficul din Bucuresti si care sa aiba si ceva Britanic in ea (UK fiind a doua mea mama, dupa Romania). Mini-ul s-a potrivit ca o manusa! Mai mult decat atat am aceeasi alma mater cu John Cooper. Toate acestea impreuna cu prima mea "tura" in the Pugster m-au facut sa iau decizia de a avea tot timpul un Mini in viata mea - nu neaparat Pugster-ul ca s-ar putea sa ma despart la un moment dat de ea pentru fratele mai fioros (dar ei nu-i spun sa nu-i ranesc sentimentele)

Pe langa Pugster vi-l prezint si pe Coco ( in ultima poza), care e cel mai mare fan, ambasador si pasager pe viata in Pugster (la concurenta acerba cu prietena mea)!

Cateva detalii de zi cu zi si intrebari/ sugestii daca aveti:

Benzina: Folosesc Evo 99 de la Mol.
  • Aveti sugestii alternative?
Ulei: Mini Original SAE 5W-30 sau BMW Twin Power Turbo SAE 5W-30. Nu stiam ca modele acestea de Mini "sunt pe ulei", asa ca eram aproape sa ranesc Pugster-ul ajungand in service la un moment dat cu nivelul de ulei destul de jos dar nimic critic pentru motor. De atunci verific uleiul si completez cam 100-200ml din 1,000 in 1,000 de km facuti urban
  • Are ceva daca completez cu BMW Twin Power Turbo pe un schimb de ulei facut cu Mini Original? Mentionez ca amandoua sunt 5W-30.
Consum: (o menajez in cele mai multe situatii): Urban (9-10), Extra (7.5-8.5), Mix (8-9)

Doctor: O duc la Mini Bavaria dar au preturi destul de mari mi se pare
  • Aveti sugestii alternative?
Socializare: Nu prea are frati si surori asa ca sunt curios daca sunt evenimente de get-together mai frecvente decat MMD-urile anuale? (pe care din pacate l-am pierdut in 2016 nestiind de forum:( )
1.jpg
2.jpg
3.jpg
5.jpg
Avatar utilizator
Sharpe
Veteran
Mesaje: 2177
Membru din: Sâm Iul 11, 2009 10:17 am
Localitate: Bucuresti

Re: Salutare tuturor ! Meet the Pugster :) si pe mine in subsidiar

Mesaj de Sharpe »

incearca ulei de peugeot original Total Quartz 9000 5W -40 sau Total Quartz Energy 7000 10W-40 pt ca motorul nu e BMW e PSA :!:
.......ghost...
Avatar utilizator
RuZu
Membru nou
Mesaje: 3
Membru din: Lun Oct 03, 2016 7:16 pm

Re: Salutare tuturor ! Meet the Pugster :) si pe mine in subsidiar

Mesaj de RuZu »

Merci, inteleg! Poate e o intrebare inutila...dar asta inseamna ca trebuie sa fac schimb de ulei sau pot sa adaug peste uleiul existent (Mini Original 5w-30) cand mai fac top-up?
Avatar utilizator
adrian
Veteran
Mesaje: 3704
Membru din: Joi Apr 15, 2010 2:50 pm
Localitate: Calarasi,Targu mures

Re: Salutare tuturor ! Meet the Pugster :) si pe mine in subsidiar

Mesaj de adrian »

Bine ai venit,ne bucuram sa-l vedem pe Pugster si in subsubsidiar pe Coco.Nu crezi ca Pugsterul si-ar fi dorit un Pug pe perna din spate?poate din cauza asta e nervos si consuma ulei.
Real motors need forced induction

Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
Avatar utilizator
cristi o'RAL
Moderator
Mesaje: 7295
Membru din: Lun Iul 13, 2009 2:02 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: Salutare tuturor ! Meet the Pugster :) si pe mine in subsidiar

Mesaj de cristi o'RAL »

bine ai venit in gasca! intra pe grupul de facebook "mymini", o sa mai gasesti acolo moldoveni :) (andrei radulescu)

"Cand am cautat sa-mi iau masina nu targetasem neaparat Mini...Cautam o masina mica, cu personalitate, furioasa, buna sa se strecoare prin traficul din Bucuresti si care sa aiba si ceva Britanic in ea (UK fiind a doua mea mama, dupa Romania)" - deci tu voiai ceva mic si furios britanic, dar nu iti era evident ca o sa fie MINI?! la ce te asteptai? caterham? lotus? :P
fbi special agent dale b. COOPER

Intalnirea anuala a entuziastilor MINI ---> myMINI Days ---> http://www.facebook.com/myminidays


Imagine
Bebe
Membru nou
Mesaje: 33
Membru din: Lun Ian 18, 2016 2:01 pm
Localitate: Arad

Re: Salutare tuturor ! Meet the Pugster :) si pe mine in subsidiar

Mesaj de Bebe »

Schimbi vascozitatea si brandul de ulei la urmatorul schimb. Nu adaugi Total peste BMW (Shell).
Sa o stapanesti sanatos!
Avatar utilizator
RuZu
Membru nou
Mesaje: 3
Membru din: Lun Oct 03, 2016 7:16 pm

Re: Salutare tuturor ! Meet the Pugster :) si pe mine in subsidiar

Mesaj de RuZu »

@Bebe, merci...asa banuiam si eu dar am zis sa ma asigur ca sunt relativ inapt la chestii ingineresti :)
@Cristi, pe masura ce criteriile mele se conturau si alegerea de Mini devenea evidenta sau vice versa :lol:
@Adrian, ai dreptate...pe cale aceasta invit membrii clubului care au catei la o tura cu Pugsteru...pugii vor avea parte si de bonus goodies.
Avatar utilizator
taitzelu
Viteza 4
Mesaje: 360
Membru din: Lun Oct 19, 2015 11:01 am
Localitate: Timisoara

Re: Salutare tuturor ! Meet the Pugster :) si pe mine in subsidiar

Mesaj de taitzelu »

Frumoasa masina!
Welcome to the club :!:
--------------------------------
TM 01 TZL -> Mini One R50
Luce
Viteza 6
Mesaje: 934
Membru din: Lun Ian 31, 2011 12:42 am
Localitate: Bucuresti

Re: Salutare tuturor ! Meet the Pugster :) si pe mine in subsidiar

Mesaj de Luce »

Bun venit! :D

Luce
Avatar utilizator
257WUM
Membru nou
Mesaje: 46
Membru din: Dum Apr 10, 2016 8:56 am

Re: Salutare tuturor ! Meet the Pugster :) si pe mine in subsidiar

Mesaj de 257WUM »

Bun venit! In leg cu uleiul 5-30 5-40 5-50 nu baga 10-40 pt ca este gros. Acest motor are vanos. Ileiu gros omoara vanos ul. Este logic... si eu m am luat dupa unii altii cu 10-40 ca e gros ca nu l mai mananca.. este o prostie... papa la fel ulei ca si cum ar fi 5-30... iti spun asta pt ca am testat majoritatea uleiurilor de pe piata cele bune. Mai ales te timp de iarna 10-40 este FOARTE GROS nu incarca vanos urile din cauza ca nu intra uleiul in solenoizi... (asta nu iti mai spun cei care te sfatuiesc sa bagi ulei mai gros ca nu l mai mannaca) si sa nu uitam de TURBO care are nevoie de ulei ca sa se lubrifieze/raceasca. TOATE R56 urile mananca ulei in draci... este regula. Al meu papa 1l la 1000 de km... nu iti face probleme pt asta asa fac toate... VERIFICA DES JOJA SI TINE L LA NIVEL. Atata tot.
MC R56 --> WUM

Stance in progress
Scrie răspuns