D1S vs D2S [Faruri] [REZOLVAT]
D1S vs D2S [Faruri] [REZOLVAT]
Salut,
caut de ceva timp "o ocazie" de a achizitiona alte faruri pt cele din dotare (D2S) la ITP mi s-a zis ca "vad foarte slab" (adica fix nimic in traducere libera de catre mine) si sincer nu vreau sa ma prinda noaptea pe drum cu <<fix nimic>> ce lumineaza si sa merg cu opaițul dupa mine.
am nevoie de niste sfaturi: care sunt diferentele majore (beneficii sau nu) intre D1S si D2S. (nu m-am informat pana acum despre ce si cum dar umraza si 2 pareri in plus nu fac niciodata rau)
vad ca "pe piata" se gasesc D1S "ar fi mai bune"?
probabil pt farurile mele e vb de regenerarea lupei sau si mai simplu de schimbarea "lampilor"xenon ..cum ma prind ca lampile sunt "pe terminate"?
citisem pe undeva ca daca ar fi pe duca ar da o lumina rosiatica...este corecta aceasta informatie?
caut de ceva timp "o ocazie" de a achizitiona alte faruri pt cele din dotare (D2S) la ITP mi s-a zis ca "vad foarte slab" (adica fix nimic in traducere libera de catre mine) si sincer nu vreau sa ma prinda noaptea pe drum cu <<fix nimic>> ce lumineaza si sa merg cu opaițul dupa mine.
am nevoie de niste sfaturi: care sunt diferentele majore (beneficii sau nu) intre D1S si D2S. (nu m-am informat pana acum despre ce si cum dar umraza si 2 pareri in plus nu fac niciodata rau)
vad ca "pe piata" se gasesc D1S "ar fi mai bune"?
probabil pt farurile mele e vb de regenerarea lupei sau si mai simplu de schimbarea "lampilor"xenon ..cum ma prind ca lampile sunt "pe terminate"?
citisem pe undeva ca daca ar fi pe duca ar da o lumina rosiatica...este corecta aceasta informatie?
Ultima oară modificat Lun Mar 26, 2018 10:31 pm de către MiniRC31, modificat de 2 ori în total.
Drive safe and keep the wheels down
Re: D1S vs D2S [Faruri]
Parerea mea este sa cumperi doua becuri D1S noi de 6k, probabil,cele de pe masina sunt practic epuizate, si s-ar putea sa fie de 4,3k, deci mai slabe ca putere.Oricum difera ca tip de bec.
D1S has the igniter integrated into the bulb, D2S the igniter is either in the ballast or in the cable between the ballast and the bulb.
D1S is the newer technology of the 2 and offers many benefits over D2S, Less noise (EMI and RFI) and allows for a much longer cable from ballast to lamp (10-20 ft) for D1S, only 1-3 ft MAX for D2S past the igniter.
D1S has the igniter integrated into the bulb, D2S the igniter is either in the ballast or in the cable between the ballast and the bulb.
D1S is the newer technology of the 2 and offers many benefits over D2S, Less noise (EMI and RFI) and allows for a much longer cable from ballast to lamp (10-20 ft) for D1S, only 1-3 ft MAX for D2S past the igniter.
Ultima oară modificat Joi Feb 22, 2018 1:07 pm de către adrian, modificat 1 dată în total.
Real motors need forced induction
Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
Re: D1S vs D2S [Faruri]
asta am citit si se vede clar diferenta de contructie dar "real"? is la fel (ma refer la eficienta de iluminare)? sper sa nu necesite si alte "adaptari"adrian scrie:D1S has the igniter integrated into the bulb, D2S the igniter is either in the ballast or in the cable between the ballast and the bulb.
D1S is the newer technology of the 2 and offers many benefits over D2S, Less noise (EMI and RFI) and allows for a much longer cable from ballast to lamp (10-20 ft) for D1S, only 1-3 ft MAX for D2S past the igniter.
Drive safe and keep the wheels down
Re: D1S vs D2S [Faruri]
Nu ai nici un castig daca montezi D2S in loc de D1S, aceeasi putere de iluminare, dar te mai complici si cu instalatia electrica.
Real motors need forced induction
Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
Re: D1S vs D2S [Faruri]
Adrian, eu am lampile D2S pe masina, am gasit faruri de D1S.
incep cu ce e mai ieftin: cumpar alte lampi pt D2s, astea din dotare sunt Philips 6000K apoi mai vedem
incep cu ce e mai ieftin: cumpar alte lampi pt D2s, astea din dotare sunt Philips 6000K apoi mai vedem
Drive safe and keep the wheels down
Re: D1S vs D2S [Faruri]
Ia becuri noi si ai rezolvat.
Real motors need forced induction
Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
Re: D1S vs D2S [Faruri]
Probabil sunt de când a fost fabricata masina, pentru ca si eu am schimbat recent becurile d2s si tot Phillips erau
Re: D1S vs D2S [Faruri]
in cazul tau care a fost problema?Defxvb scrie:Probabil sunt de când a fost fabricata masina, pentru ca si eu am schimbat recent becurile d2s si tot Phillips erau
au ars?
te intreb ca pt ca citisem pe undeva ca Xenon-ul cand "oboseste" face o lumina "rozie" dar la mine nu e cazul.
cu ce ai schimbat?
Drive safe and keep the wheels down
Re: D1S vs D2S [Faruri]
Eu din ce am inteles vrea sa schimbe farurile si era curios daca exista diferenta de putere intre ele.
Din cate am citit eu cand cautam solutii pentru ale mele, nu exista. Trebuie sa cauti un bec de calitate. Acum caldura luminii o decizi tu. Cu cat urci mai mult in K cu atat te apropii mai mult de albastru. la 3500-4000K e lumina calda (o folosesc eu la amenajarile de interior) 5-6000K e alb curat, orice peste are tente bleo si pare ieftineanu, parerea mea.
Din cate am citit eu cand cautam solutii pentru ale mele, nu exista. Trebuie sa cauti un bec de calitate. Acum caldura luminii o decizi tu. Cu cat urci mai mult in K cu atat te apropii mai mult de albastru. la 3500-4000K e lumina calda (o folosesc eu la amenajarile de interior) 5-6000K e alb curat, orice peste are tente bleo si pare ieftineanu, parerea mea.
EX MINI Cooper S R53 - 2004
Actual Mazda 3 Skyactive X 2.0 NA | Husqvarna Svartpilen
Actual Mazda 3 Skyactive X 2.0 NA | Husqvarna Svartpilen
Re: D1S vs D2S [Faruri]
ma interesa "constructia farului" daca soclul de plastic (cel ce sunstine dulia becului) poate sa suporte D1S.SpOOk scrie:Eu din ce am inteles vrea sa schimbe farurile si era curios daca exista diferenta de putere intre ele.
in orice caz tind sa cred ca din punct de vedere al constructie nu ar trebui sa fie diferente, aceasta situatie de incertitudine este creata din simplul fapt ca pe farul meu scrie doar D2S/D2R
ma interesa dealtfel ca daca schimb farul cu totul si pun D1S dpdv al conetorului electric nu ar trebui sa fac alte modificari.
zicandu-mi la ITP <<ca nu vad nimic>> presupun ca ar fi o problema de lupa (lupa ce paote fi regenerata) e totul o presupunere nimic mai mult...
Drive safe and keep the wheels down