TUTORIAL:inlocuire bucsi bara torsiune si verificare bucsi articulatie spate

Avatar utilizator
adrian
Veteran
Mesaje: 3704
Membru din: Joi Apr 15, 2010 2:50 pm
Localitate: Calarasi,Targu mures

Re: TUTORIAL:inlocuire bucsi bara torsiune si verificare bucsi articulatie spate

Mesaj de adrian »

La amortizoare pot sa va raspund eu
, cred ca cel mai bun brand de pe piata after market este Kayaba,spun asta din mai mult de 200 de amortizoare schimbate .
Dar e posibil sa fie si alte branduri la fel de bune, am fost dezamagit de Bilstein,Monroe.
Sachs par sa fie la fel de bune ca si Kayaba.
Real motors need forced induction

Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
Avatar utilizator
dedant68
Viteza 6
Mesaje: 643
Membru din: Mar Noi 28, 2017 8:09 pm
Localitate: Craiova, Voinesti(DB), Targoviste, Plymouth(United Kingdom)
Contact:

Re: TUTORIAL:inlocuire bucsi bara torsiune si verificare bucsi articulatie spate

Mesaj de dedant68 »

Ce am fost surprins cand am lucrat la suspensie, practic eu nu am vazut nicio emblema/marca pe amortizoare...parca ar fi no-name :(
Din ce am vazut la motociclete, Sachs produce la o calitate superioara :!: Dar este totusi o "formula de alegere" ca sa zic, intre tipul de amortizor si tipul arc, trebuie sa lucreze in tandem si sa fie in aceeasi grupa/clasa parametrii. Daca faci o alegere gresita, efectul este nul...
Imagine Imagine Imagine
Avatar utilizator
MiniRC31
Viteza 6
Mesaje: 811
Membru din: Lun Iul 04, 2016 11:27 pm

Re: TUTORIAL:inlocuire bucsi bara torsiune si verificare bucsi articulatie spate

Mesaj de MiniRC31 »

dedant68 scrie:(amortizoare+arcuri).
de ce arcuri? da cele din dotare ce au?
dedant68 scrie:tot interiorul piele rosie + textil la o calitate super de la un R56 din UK
deschide un alt topic sa il dezbatem si pe asta :D
adrian scrie:Sachs par sa fie la fel de bune ca si Kayaba
se pare ca Sachs este mai scump decat KYB cu vreo 5 euro/buc :D
Drive safe and keep the wheels down
Avatar utilizator
dedant68
Viteza 6
Mesaje: 643
Membru din: Mar Noi 28, 2017 8:09 pm
Localitate: Craiova, Voinesti(DB), Targoviste, Plymouth(United Kingdom)
Contact:

Re: TUTORIAL:inlocuire bucsi bara torsiune si verificare bucsi articulatie spate

Mesaj de dedant68 »

Ma bate gandul de un 'upgrade' la suspensie, parca este cam moale :lol:
Am un topic in lucru ..mai am putin si postez, ce am patit astazi cu 'roscovana pitica' :D
Imagine Imagine Imagine
Avatar utilizator
MiniRC31
Viteza 6
Mesaje: 811
Membru din: Lun Iul 04, 2016 11:27 pm

Re: TUTORIAL:inlocuire bucsi bara torsiune si verificare bucsi articulatie spate

Mesaj de MiniRC31 »

dedant68 scrie:..un amortizor bun te duce la cel putin 70-80 euro, daca mai pui si arcurile... :mrgreen:
pretul de circa 99 euro OEM este DOAR pt telescop/amortizor pt reperul meu deci nu implica si arcul in achizitie...daca se vrea arcul alti bani alta distractie :D
la mine nu e cazul unui upgrade o sa folosesc acelasi arc si cu inlocuirea absorbantului de șoc, mie imi place nivelul actual si raspunsul puntilor pe curbe, in plus cu masina asta trebuie sa merg incet f incet pe zonele unde sunt bumpere pe strada pt ca o ating.

tu ai R56 eu R50 ;)
Drive safe and keep the wheels down
Avatar utilizator
dedant68
Viteza 6
Mesaje: 643
Membru din: Mar Noi 28, 2017 8:09 pm
Localitate: Craiova, Voinesti(DB), Targoviste, Plymouth(United Kingdom)
Contact:

Re: TUTORIAL:inlocuire bucsi bara torsiune si verificare bucsi articulatie spate

Mesaj de dedant68 »

Daca nu reusesc sa schimb si arcurile, oricum le demontez si verific flansele, in special cele superioare; sunt curios de starea lor ;)
Dupa ce fac o verificare amanuntita, le curat bine si apoi vopsite cu culoare rosie :D Si uite asa, tot fac "upgrade" :lol:
Imagine Imagine Imagine
Scrie răspuns