La amortizoare pot sa va raspund eu
, cred ca cel mai bun brand de pe piata after market este Kayaba,spun asta din mai mult de 200 de amortizoare schimbate .
Dar e posibil sa fie si alte branduri la fel de bune, am fost dezamagit de Bilstein,Monroe.
Sachs par sa fie la fel de bune ca si Kayaba.
TUTORIAL:inlocuire bucsi bara torsiune si verificare bucsi articulatie spate
Re: TUTORIAL:inlocuire bucsi bara torsiune si verificare bucsi articulatie spate
Real motors need forced induction
Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
- dedant68
- Viteza 6
- Mesaje: 643
- Membru din: Mar Noi 28, 2017 8:09 pm
- Localitate: Craiova, Voinesti(DB), Targoviste, Plymouth(United Kingdom)
- Contact:
Re: TUTORIAL:inlocuire bucsi bara torsiune si verificare bucsi articulatie spate
Ce am fost surprins cand am lucrat la suspensie, practic eu nu am vazut nicio emblema/marca pe amortizoare...parca ar fi no-name
Din ce am vazut la motociclete, Sachs produce la o calitate superioara Dar este totusi o "formula de alegere" ca sa zic, intre tipul de amortizor si tipul arc, trebuie sa lucreze in tandem si sa fie in aceeasi grupa/clasa parametrii. Daca faci o alegere gresita, efectul este nul...
Din ce am vazut la motociclete, Sachs produce la o calitate superioara Dar este totusi o "formula de alegere" ca sa zic, intre tipul de amortizor si tipul arc, trebuie sa lucreze in tandem si sa fie in aceeasi grupa/clasa parametrii. Daca faci o alegere gresita, efectul este nul...
Re: TUTORIAL:inlocuire bucsi bara torsiune si verificare bucsi articulatie spate
de ce arcuri? da cele din dotare ce au?dedant68 scrie:(amortizoare+arcuri).
deschide un alt topic sa il dezbatem si pe astadedant68 scrie:tot interiorul piele rosie + textil la o calitate super de la un R56 din UK
se pare ca Sachs este mai scump decat KYB cu vreo 5 euro/bucadrian scrie:Sachs par sa fie la fel de bune ca si Kayaba
Drive safe and keep the wheels down
- dedant68
- Viteza 6
- Mesaje: 643
- Membru din: Mar Noi 28, 2017 8:09 pm
- Localitate: Craiova, Voinesti(DB), Targoviste, Plymouth(United Kingdom)
- Contact:
Re: TUTORIAL:inlocuire bucsi bara torsiune si verificare bucsi articulatie spate
Ma bate gandul de un 'upgrade' la suspensie, parca este cam moale
Am un topic in lucru ..mai am putin si postez, ce am patit astazi cu 'roscovana pitica'
Am un topic in lucru ..mai am putin si postez, ce am patit astazi cu 'roscovana pitica'
Re: TUTORIAL:inlocuire bucsi bara torsiune si verificare bucsi articulatie spate
pretul de circa 99 euro OEM este DOAR pt telescop/amortizor pt reperul meu deci nu implica si arcul in achizitie...daca se vrea arcul alti bani alta distractiededant68 scrie:..un amortizor bun te duce la cel putin 70-80 euro, daca mai pui si arcurile...
la mine nu e cazul unui upgrade o sa folosesc acelasi arc si cu inlocuirea absorbantului de șoc, mie imi place nivelul actual si raspunsul puntilor pe curbe, in plus cu masina asta trebuie sa merg incet f incet pe zonele unde sunt bumpere pe strada pt ca o ating.
tu ai R56 eu R50
Drive safe and keep the wheels down
- dedant68
- Viteza 6
- Mesaje: 643
- Membru din: Mar Noi 28, 2017 8:09 pm
- Localitate: Craiova, Voinesti(DB), Targoviste, Plymouth(United Kingdom)
- Contact:
Re: TUTORIAL:inlocuire bucsi bara torsiune si verificare bucsi articulatie spate
Daca nu reusesc sa schimb si arcurile, oricum le demontez si verific flansele, in special cele superioare; sunt curios de starea lor
Dupa ce fac o verificare amanuntita, le curat bine si apoi vopsite cu culoare rosie Si uite asa, tot fac "upgrade"
Dupa ce fac o verificare amanuntita, le curat bine si apoi vopsite cu culoare rosie Si uite asa, tot fac "upgrade"