P0234
-
- Membru nou
- Mesaje: 7
- Membru din: Joi Noi 09, 2017 10:34 pm
P0234
Buna seara. La un Cooper S R53 2003 am aceasta eroare P0234 charger pressure regulator. Stiti unde este pozitionata aceasta valva? Sau codul OEM? Multumesc.
Re: P0234
Salut,
Nu exista nici o valva, nici un regulator de presiune admisie, masina ta are compresor mecanic nu turbosuflanta pilotata.De obicei acest cod de eroare nu genereaza aprinderea becului MIL din bord, deci banuiesc ca l-ai gasit cand ai facut diagnoza .Dupa descrierea codului facuta de tine diagnoza a fost facuta cu un tester universal,care nu explica corect natura si parametrii motorului la momentul aparitiei codului.Singurul lucru de controlat este sensorul de presiune TMAP , montat pe admisie dupa compresor.Poate fi cauzat eventual doar de o conexiune slaba la mufa senzorului sau defectarea acestuia.Asta daca masina ta nu este modificata la fulia compresorului sau a arborelui cotit, caz in care este posibil ca la turatii peste 7000rpm , se pot integistra valori de presiune peste 2.2bar, lucru care duce la aparitia acestui cod de eroare.
Nu exista nici o valva, nici un regulator de presiune admisie, masina ta are compresor mecanic nu turbosuflanta pilotata.De obicei acest cod de eroare nu genereaza aprinderea becului MIL din bord, deci banuiesc ca l-ai gasit cand ai facut diagnoza .Dupa descrierea codului facuta de tine diagnoza a fost facuta cu un tester universal,care nu explica corect natura si parametrii motorului la momentul aparitiei codului.Singurul lucru de controlat este sensorul de presiune TMAP , montat pe admisie dupa compresor.Poate fi cauzat eventual doar de o conexiune slaba la mufa senzorului sau defectarea acestuia.Asta daca masina ta nu este modificata la fulia compresorului sau a arborelui cotit, caz in care este posibil ca la turatii peste 7000rpm , se pot integistra valori de presiune peste 2.2bar, lucru care duce la aparitia acestui cod de eroare.
Real motors need forced induction
Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
-
- Membru nou
- Mesaje: 7
- Membru din: Joi Noi 09, 2017 10:34 pm
Re: P0234
Salut.
Multumesc pt lamuriri. Diagnoza a fost facuta cu un tester universal nu dedicat.
Multumesc pt lamuriri. Diagnoza a fost facuta cu un tester universal nu dedicat.