Da in nas Mini Cooper 1.6 diesel 2007
Da in nas Mini Cooper 1.6 diesel 2007
Salut colegi , dețin un Mini Cooper R56, an 2007, motor 1.6 diesel , între turațiile 2200-3000 îmi da in nas ,merge in șuturi, doar in sarcina mai mare adică treptele 3-4-5-6. Ce ma sfătuiți sa verific sau ce ar putea fi .
Re: Da in nas Mini Cooper 1.6 diesel 2007
primul lucru facut in asfel de conditii este sa pui testerul pe ea, nimeni nu iti va "da un verdict" corect din prima.
sunt multe piese ce pot fi "vinovate" de acest comportment de la cabluri de bujii, bobina, injectoare pana la clapeta acceleratie si\sau pompa conbustibil
sunt multe piese ce pot fi "vinovate" de acest comportment de la cabluri de bujii, bobina, injectoare pana la clapeta acceleratie si\sau pompa conbustibil
Drive safe and keep the wheels down
Re: Da in nas Mini Cooper 1.6 diesel 2007
Este Diesel, deci nu poseda decat cabluri si bujii incandescente,nu are clapeta de acceleratie, doar clapeta de aer.Injectoare are dar lucreaza la 1400bar,motorul este common rail.MiniRC31 scrie:primul lucru facut in asfel de conditii este sa pui testerul pe ea, nimeni nu iti va "da un verdict" corect din prima.
sunt multe piese ce pot fi "vinovate" de acest comportment de la cabluri de bujii, bobina, injectoare pana la clapeta acceleratie si\sau pompa conbustibil
Real motors need forced induction
Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
Re: Da in nas Mini Cooper 1.6 diesel 2007
Turbina ,egr ,aer fals ,intercooler spart.........
.......ghost...
Re: Da in nas Mini Cooper 1.6 diesel 2007
scuze (nu am vazut cuvantul DIESEL) ! pt mine diesel nu exista decat tractoare ! mi se trage de la Hondaadrian scrie:Este Diesel, deci nu poseda decat cabluri si bujii incandescente,nu are clapeta de acceleratie, doar clapeta de aer.Injectoare are dar lucreaza la 1400bar,motorul este common rail.MiniRC31 scrie:primul lucru facut in asfel de conditii este sa pui testerul pe ea, nimeni nu iti va "da un verdict" corect din prima.
sunt multe piese ce pot fi "vinovate" de acest comportment de la cabluri de bujii, bobina, injectoare pana la clapeta acceleratie si\sau pompa conbustibil
Drive safe and keep the wheels down
Re: Da in nas Mini Cooper 1.6 diesel 2007
Pe tester nu îmi da decât releu bujii incadescente
Re: Da in nas Mini Cooper 1.6 diesel 2007
Nu este de ajuns doar citirea erorilor, aici este greseala majoritatii "mecanicilor",trebuie facute logari in timp ce merge motorul in gol si in sarcina.Trebuie logate cantitatea de aer, presiune turbo, comanda actuator turbo,presiune rail,cantitate injectata,compensarea pe injectoare.Se pun toate frumos intr-un tabel si se vede care din parametri cade , deci cel care da mersul prost al motorului.Daca nu este tabel se face pe graph.Dar trebuie un tester bun si un personaj care stie sa citeasca si sa interpreteze ce a citit.De obicei greu de gasit.Si mai greu , dar de fapt cel mai corect se face compararea cerintei calculatorului cu ceea ce realizeaza motorul,de ex. presiune turbo prescris si presiune turbo realizat.Daca testerul nu are asa ceva, atunci numai unul care stie sa descifreze softul , respectiv mapele de IQ, Turbo, air mass, durata,N75,rail prassure, etc,poate sa inteleaga si sa interpreteze rezultatele.Restul de povesti, cu "vezi injectoarele, vezi turbo, schimba debitmetru,mergi la duhovnic, baga 100 matanii" sunt doar povesti de adormit, mai exact nimereala, bajbaiala,amatorism.Alinbass scrie:Pe tester nu îmi da decât releu bujii incadescente
Real motors need forced induction
Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
Re: Da in nas Mini Cooper 1.6 diesel 2007
foarte adevarat ce spune Adrian, dar nu am inteles ce vrei tu (Alinbass) sa faci? sa stii ce ar putea fi (ca sa nu te traga in piept mecanicu'?) sau sa te apuci tu sa o "rezolvi"?
presupunand ca "mergea bine" si de o "sapt. da in nas", eu m-as uita in primul rand la EGR apoi la turbina, in majoritatea cazurilor "scapi" doar cu curatarea...la restul listei insirata de Sharpe ai de sapat...si sper sa nu fie!
presupunand ca "mergea bine" si de o "sapt. da in nas", eu m-as uita in primul rand la EGR apoi la turbina, in majoritatea cazurilor "scapi" doar cu curatarea...la restul listei insirata de Sharpe ai de sapat...si sper sa nu fie!
Drive safe and keep the wheels down
Re: Da in nas Mini Cooper 1.6 diesel 2007
Nu este vorba sa o repar eu sau mecanicul , am întrebat mam interesat la mecanici și in zona mea nu îs așa dese aceste mini cooper d . V-am întrebat ca sa îmi fac ideea ce ar putea fi , tot de la un mecanic am înțeles ca ar putea fi regulatorul de presiune in rampa ... dar când mam uitat la motor fiecare injector este electronic și gândește ce presiune sa facă , dacă nu ma înșel , ... am deschis acest topic deoarece poate sa mai lovit cineva de aceasta problema sau este cineva mecanic exclusiv Mini și ar putea știi...
Re: Da in nas Mini Cooper 1.6 diesel 2007
Pentru masina ta nu este nevoie de un mecanic specializat Mini ,motorul tau echipeaza si Toyota,Peugeot,Citroen,Ford.
Real motors need forced induction
Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power