Da in nas Mini Cooper 1.6 diesel 2007

Alinbass
Membru nou
Mesaje: 10
Membru din: Sâm Noi 26, 2016 10:36 pm

Da in nas Mini Cooper 1.6 diesel 2007

Mesaj de Alinbass »

Salut colegi , dețin un Mini Cooper R56, an 2007, motor 1.6 diesel , între turațiile 2200-3000 îmi da in nas ,merge in șuturi, doar in sarcina mai mare adică treptele 3-4-5-6. Ce ma sfătuiți sa verific sau ce ar putea fi .
Avatar utilizator
MiniRC31
Viteza 6
Mesaje: 811
Membru din: Lun Iul 04, 2016 11:27 pm

Re: Da in nas Mini Cooper 1.6 diesel 2007

Mesaj de MiniRC31 »

primul lucru facut in asfel de conditii este sa pui testerul pe ea, nimeni nu iti va "da un verdict" corect din prima.
sunt multe piese ce pot fi "vinovate" de acest comportment de la cabluri de bujii, bobina, injectoare pana la clapeta acceleratie si\sau pompa conbustibil
Drive safe and keep the wheels down
Avatar utilizator
adrian
Veteran
Mesaje: 3704
Membru din: Joi Apr 15, 2010 2:50 pm
Localitate: Calarasi,Targu mures

Re: Da in nas Mini Cooper 1.6 diesel 2007

Mesaj de adrian »

MiniRC31 scrie:primul lucru facut in asfel de conditii este sa pui testerul pe ea, nimeni nu iti va "da un verdict" corect din prima.
sunt multe piese ce pot fi "vinovate" de acest comportment de la cabluri de bujii, bobina, injectoare pana la clapeta acceleratie si\sau pompa conbustibil
Este Diesel, deci nu poseda decat cabluri si bujii incandescente,nu are clapeta de acceleratie, doar clapeta de aer.Injectoare are dar lucreaza la 1400bar,motorul este common rail. :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Real motors need forced induction

Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
Avatar utilizator
Sharpe
Veteran
Mesaje: 2177
Membru din: Sâm Iul 11, 2009 10:17 am
Localitate: Bucuresti

Re: Da in nas Mini Cooper 1.6 diesel 2007

Mesaj de Sharpe »

Turbina ,egr ,aer fals ,intercooler spart.........
.......ghost...
Avatar utilizator
MiniRC31
Viteza 6
Mesaje: 811
Membru din: Lun Iul 04, 2016 11:27 pm

Re: Da in nas Mini Cooper 1.6 diesel 2007

Mesaj de MiniRC31 »

adrian scrie:
MiniRC31 scrie:primul lucru facut in asfel de conditii este sa pui testerul pe ea, nimeni nu iti va "da un verdict" corect din prima.
sunt multe piese ce pot fi "vinovate" de acest comportment de la cabluri de bujii, bobina, injectoare pana la clapeta acceleratie si\sau pompa conbustibil
Este Diesel, deci nu poseda decat cabluri si bujii incandescente,nu are clapeta de acceleratie, doar clapeta de aer.Injectoare are dar lucreaza la 1400bar,motorul este common rail. :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
scuze (nu am vazut cuvantul DIESEL) ! pt mine diesel nu exista decat tractoare ! mi se trage de la Honda :D :lol: :lol: :lol:
Drive safe and keep the wheels down
Alinbass
Membru nou
Mesaje: 10
Membru din: Sâm Noi 26, 2016 10:36 pm

Re: Da in nas Mini Cooper 1.6 diesel 2007

Mesaj de Alinbass »

Pe tester nu îmi da decât releu bujii incadescente
Avatar utilizator
adrian
Veteran
Mesaje: 3704
Membru din: Joi Apr 15, 2010 2:50 pm
Localitate: Calarasi,Targu mures

Re: Da in nas Mini Cooper 1.6 diesel 2007

Mesaj de adrian »

Alinbass scrie:Pe tester nu îmi da decât releu bujii incadescente
Nu este de ajuns doar citirea erorilor, aici este greseala majoritatii "mecanicilor",trebuie facute logari in timp ce merge motorul in gol si in sarcina.Trebuie logate cantitatea de aer, presiune turbo, comanda actuator turbo,presiune rail,cantitate injectata,compensarea pe injectoare.Se pun toate frumos intr-un tabel si se vede care din parametri cade , deci cel care da mersul prost al motorului.Daca nu este tabel se face pe graph.Dar trebuie un tester bun si un personaj care stie sa citeasca si sa interpreteze ce a citit.De obicei greu de gasit.Si mai greu , dar de fapt cel mai corect se face compararea cerintei calculatorului cu ceea ce realizeaza motorul,de ex. presiune turbo prescris si presiune turbo realizat.Daca testerul nu are asa ceva, atunci numai unul care stie sa descifreze softul , respectiv mapele de IQ, Turbo, air mass, durata,N75,rail prassure, etc,poate sa inteleaga si sa interpreteze rezultatele.Restul de povesti, cu "vezi injectoarele, vezi turbo, schimba debitmetru,mergi la duhovnic, baga 100 matanii" sunt doar povesti de adormit, mai exact nimereala, bajbaiala,amatorism.
Real motors need forced induction

Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
Avatar utilizator
MiniRC31
Viteza 6
Mesaje: 811
Membru din: Lun Iul 04, 2016 11:27 pm

Re: Da in nas Mini Cooper 1.6 diesel 2007

Mesaj de MiniRC31 »

foarte adevarat ce spune Adrian, dar nu am inteles ce vrei tu (Alinbass) sa faci? sa stii ce ar putea fi (ca sa nu te traga in piept mecanicu'?) sau sa te apuci tu sa o "rezolvi"?

presupunand ca "mergea bine" si de o "sapt. da in nas", eu m-as uita in primul rand la EGR apoi la turbina, in majoritatea cazurilor "scapi" doar cu curatarea...la restul listei insirata de Sharpe ai de sapat...si sper sa nu fie!
Drive safe and keep the wheels down
Alinbass
Membru nou
Mesaje: 10
Membru din: Sâm Noi 26, 2016 10:36 pm

Re: Da in nas Mini Cooper 1.6 diesel 2007

Mesaj de Alinbass »

Nu este vorba sa o repar eu sau mecanicul , am întrebat mam interesat la mecanici și in zona mea nu îs așa dese aceste mini cooper d . V-am întrebat ca sa îmi fac ideea ce ar putea fi , tot de la un mecanic am înțeles ca ar putea fi regulatorul de presiune in rampa ... dar când mam uitat la motor fiecare injector este electronic și gândește ce presiune sa facă , dacă nu ma înșel , ... am deschis acest topic deoarece poate sa mai lovit cineva de aceasta problema sau este cineva mecanic exclusiv Mini și ar putea știi...
Avatar utilizator
adrian
Veteran
Mesaje: 3704
Membru din: Joi Apr 15, 2010 2:50 pm
Localitate: Calarasi,Targu mures

Re: Da in nas Mini Cooper 1.6 diesel 2007

Mesaj de adrian »

Pentru masina ta nu este nevoie de un mecanic specializat Mini ,motorul tau echipeaza si Toyota,Peugeot,Citroen,Ford.
Real motors need forced induction

Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
Scrie răspuns