Da in nas Mini Cooper 1.6 diesel 2007
Re: Da in nas Mini Cooper 1.6 diesel 2007
Se poate sa aibe acele lag-uri ( da in nas ) și din cauza ca am 2 tampoane rupte la motor ?
Re: Da in nas Mini Cooper 1.6 diesel 2007
Nu prea.Dar de ce nu le schimbi??Daca mergi mai mult cu ele, dai de alte belele.Alinbass scrie:Se poate sa aibe acele lag-uri ( da in nas ) și din cauza ca am 2 tampoane rupte la motor ?
Real motors need forced induction
Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
Re: Da in nas Mini Cooper 1.6 diesel 2007
ce treaba are "reactia" motorului cu suportii? sa nu zic ca cu niste suporti rupti schimbi centrul de greutate a motorului in timpul functionarii si in timp forta G isi va face simtita prezenta in componentele acestuia....o alta situatie iti transmite zibratiile direct in caroserie, acest lucru aparte ca nu este confortant dar... vibratii azi, vibratii maine si unie asa o sa pice tablele de pe ea (desigur ultima parte o mai exageram si noi)Alinbass scrie:Se poate sa aibe acele lag-uri ( da in nas ) și din cauza ca am 2 tampoane rupte la motor ?
cum ti-am mai zis, ai verificat EGR-ul?
la un diesel cu simptomele tale este destul de mare probabilitatea de o a avea murdara (EGR)... deci curatat scrie pe ea....
nu sunt fan VW dar sunt pline forumurile cu problema similara tie...pe aceste forumuri...
Drive safe and keep the wheels down
Re: Da in nas Mini Cooper 1.6 diesel 2007
Trebuie mai intai sa schimbi filtrul de motorina.Daca dupa asta nu se indreapta nimic,
cel mai bun sfat este sa mergi la un service.Acolo , daca tipii stiu meserie vor face initial o diagnoza static pe motor. Daca nu apare nici o eroare si valorile de presiune rail,EGR, compensare injectoare, debitmetru, filtru de particule,temperaturi aer si lichid racire sunt in ordine, trebuie facute masuratori in mers si vazut daca valorile reale corespund cu cele prescrise.Una din valori necorespunzatoare poate indica defectul.
cel mai bun sfat este sa mergi la un service.Acolo , daca tipii stiu meserie vor face initial o diagnoza static pe motor. Daca nu apare nici o eroare si valorile de presiune rail,EGR, compensare injectoare, debitmetru, filtru de particule,temperaturi aer si lichid racire sunt in ordine, trebuie facute masuratori in mers si vazut daca valorile reale corespund cu cele prescrise.Una din valori necorespunzatoare poate indica defectul.
Real motors need forced induction
Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power