Deschizatorul de la portbagaj si-a dezvoltat o proprie personalitate!
Deschizatorul de la portbagaj si-a dezvoltat o proprie personalitate!
Salut din nou, o sa va mai stresez cu cateva probleme ca eu am )
1.Dupa ce merg la spalatorie portbagajul nu se deschide cand vreau eu, se deschide singur cand vrea el!
2.Am pus testerul si am gasit o eroare" senzor schimbator caldura" nu-mi da deloc caldura la picioare, imi ingheata picioarele in masina! ( masina are clima)
3. Producatorul arata un consum mediu in jur de 7l/100km, iar la mine calculatorul nu a scazut sub 8.5 in conditii de mers chill si 8.9 in conditii de am alergat-o! (Mini cooper 1.6 2002 116cp)
1.Dupa ce merg la spalatorie portbagajul nu se deschide cand vreau eu, se deschide singur cand vrea el!
2.Am pus testerul si am gasit o eroare" senzor schimbator caldura" nu-mi da deloc caldura la picioare, imi ingheata picioarele in masina! ( masina are clima)
3. Producatorul arata un consum mediu in jur de 7l/100km, iar la mine calculatorul nu a scazut sub 8.5 in conditii de mers chill si 8.9 in conditii de am alergat-o! (Mini cooper 1.6 2002 116cp)
One Good Turn Deserves Another!
Re: Deschizatorul de la portbagaj si-a dezvoltat o proprie personalitate!
1. La portbagaj te pot ajuta eu, ca am patit acelasi lucru.
Butonul de la portbagaj e pe acelasi circuit cu iluminatul de la numar si oxideaza foarte rau toate contactele si cablurile, nefiind extraordinar de bine izolata: reperul 12 - http://www.realoem.com/bmw/enUS/showpar ... Id=41_1380
Schimba piesa cu totul si ai scapat de dureri de cap (exista pe carbon, crom, culoarea caroseriei sau negru mat, ultima fiind cea mai ieftina). Manopera e foarte usoara, se poate face in spatele blocului.
2. vezi sharpe
3. cifrele din fabrica sunt niste mari vrajeli. Sunt multi factori care influenteaza consumul, printre care si starea motorului (a mea cand am luat-o nu scadea sub 13, acum am 10.2 in oras iarna si 9.8 vara)
Butonul de la portbagaj e pe acelasi circuit cu iluminatul de la numar si oxideaza foarte rau toate contactele si cablurile, nefiind extraordinar de bine izolata: reperul 12 - http://www.realoem.com/bmw/enUS/showpar ... Id=41_1380
Schimba piesa cu totul si ai scapat de dureri de cap (exista pe carbon, crom, culoarea caroseriei sau negru mat, ultima fiind cea mai ieftina). Manopera e foarte usoara, se poate face in spatele blocului.
2. vezi sharpe
3. cifrele din fabrica sunt niste mari vrajeli. Sunt multi factori care influenteaza consumul, printre care si starea motorului (a mea cand am luat-o nu scadea sub 13, acum am 10.2 in oras iarna si 9.8 vara)
EX MINI Cooper S R53 - 2004
Actual Mazda 3 Skyactive X 2.0 NA | Husqvarna Svartpilen
Actual Mazda 3 Skyactive X 2.0 NA | Husqvarna Svartpilen
Re: Deschizatorul de la portbagaj si-a dezvoltat o proprie personalitate!
@Dorut
No offence-dar cred ca esti dator cu o prezentare a masinii.Domnii Moderatori , ce faceti, umblati putin la regulile primului post.Asa se procedeaza pe majoritatea forumurilor de genul asta.
Eu promit sa nu mai ajut nici un user care nu face prezentarea.
No offence-dar cred ca esti dator cu o prezentare a masinii.Domnii Moderatori , ce faceti, umblati putin la regulile primului post.Asa se procedeaza pe majoritatea forumurilor de genul asta.
Eu promit sa nu mai ajut nici un user care nu face prezentarea.
Real motors need forced induction
Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
Re: Deschizatorul de la portbagaj si-a dezvoltat o proprie personalitate!
Spook, mersi de ajutor!
Observ că Sharpe e cam o enciclopedie pe aici )
Adrian, imediat vine si poza
Observ că Sharpe e cam o enciclopedie pe aici )
Adrian, imediat vine si poza
One Good Turn Deserves Another!
Re: Deschizatorul de la portbagaj si-a dezvoltat o proprie personalitate!
Nu nu, iti faci topic nou la categoria potrivita din forum si spui despre tine.
Sharpe are service si tot vede MINI-uri de ceva vreme
Sharpe are service si tot vede MINI-uri de ceva vreme
EX MINI Cooper S R53 - 2004
Actual Mazda 3 Skyactive X 2.0 NA | Husqvarna Svartpilen
Actual Mazda 3 Skyactive X 2.0 NA | Husqvarna Svartpilen
Re: Deschizatorul de la portbagaj si-a dezvoltat o proprie personalitate!
legat de consum
pot sa-ti spun ca am avut o eroare (la 100.000 km) care-mi spunea ca am consum prea mare - 18litri
si foarte multe cauze posibile conf. tester
dupa schimbarea injectoarelor consumul s-a apropiat foarte mult de cel din carte.
pot sa-ti spun ca am avut o eroare (la 100.000 km) care-mi spunea ca am consum prea mare - 18litri
si foarte multe cauze posibile conf. tester
dupa schimbarea injectoarelor consumul s-a apropiat foarte mult de cel din carte.
Re: Deschizatorul de la portbagaj si-a dezvoltat o proprie personalitate!
si injectoarele se pot curata
.......ghost...
Re: Deschizatorul de la portbagaj si-a dezvoltat o proprie personalitate!
Au costat 200 ron buc
Si cica la curatare mai mult se strica
(Plus ca n-am gasit sa le curat in Constanta)
Si cica la curatare mai mult se strica
(Plus ca n-am gasit sa le curat in Constanta)
Re: Deschizatorul de la portbagaj si-a dezvoltat o proprie personalitate!
da , la 200 roni buc ,curatarea nu mai conteaza
.......ghost...
Re: Deschizatorul de la portbagaj si-a dezvoltat o proprie personalitate!
Vorbim de piese diferite, la Mok sunt injectoare de inalta presiune de pe R56, la el sunt stropitoare de 4 bari care nu se defecteaza, nu se infunda, dureaza cat viata masinii.
Concluzia este ca le cureti degeaba , poti s-o faci singur in garaj cu cativa lei, iti trebuie o seringa , si 12V sa alimentezi injectoarele sau un spray de curatat carburatoare.
Concluzia este ca le cureti degeaba , poti s-o faci singur in garaj cu cativa lei, iti trebuie o seringa , si 12V sa alimentezi injectoarele sau un spray de curatat carburatoare.
Real motors need forced induction
Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power