Probleme servo-direcție
Probleme servo-direcție
Salut! De aprox 6 luni am intrat si eu in clubul MINI, am un MINI ONE, 2002, 1,6 , benzina ! Nu am avut nici o problema cu ea, doar un rulment! Azi dimineata in drum spre servici, intr-un viraj am simtit ca merge foarte greu volanul ! Am oprit, am luat contactul, am repornit masina...insa la fel de greu a mers ! Am ajuns la munca intr-un final, am fost nevoit sa folosesc ambele mâini in viraje! Am observat ca in viraj, stanga sau dreapta, volanul nu mai revine la poziția inițială, drept nici macar putin! In bord nu se aprinde nici un martor, ulei in vasul de servo este, motorasul bâzâie la fel ca inainte ! Daca ma puteti ajuta cu cateva păreri,răspunsuri...! Va multumesc.
- magicbright
- Viteza 3
- Mesaje: 214
- Membru din: Mie Feb 25, 2015 2:17 pm
- Localitate: bucuresti
Re: Probleme servo-direcție
Cel mai probabil, altă pompă de servo directie. Du o la un service , asa ne putem da cu parerea mult si bine.Dar la generatia asta sunt ceva bube cu pompa servo.
YOU DON'T NEED A BIG ONE TO BE HAPPY!
Re: Probleme servo-direcție
Am si eu o problema in ceea ce priveste servo. Uneori nu porneate pompa de servo, nu se aude acel bazait. Problema se rezolva simplu, opresc motorul il repornesc si merge. Ce credeti ca ar putea fi? Precizez ca o data nu.mi pornise nici clima si la fel dupa ce am oprit si repornit motorul totul a functionat normal. Ar putea fi cv de la partea electrica, cv sigurante ?!
Re: Probleme servo-direcție
cred ca ai un contact imperfect ,servo si ac-ul consuma mult si la a
doua pornire contactul rece se reface
doua pornire contactul rece se reface
.......ghost...
Re: Probleme servo-direcție
Am inteles! Ms frumos! o sa merg la service sa se uite cnv la ea poate se rezolva
Re: Probleme servo-direcție
Se poate si altfel--mai plausibil-exista o protectie la suprasarcina,care se rearmeaza automat la tairea contactului.Probabil pompa servo absoarbe un curent prea mare,motorasul se incalzeste si o protectie termica sau in curent maxim taie alimentarea.De fapt te asteapta o pompa servo noua,n-are rost sa te amagesti si daca nu am dreptate vei fi doar exceptia care confirma regula.
Real motors need forced induction
Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
Re: Probleme servo-direcție
sunt de acord cu Adrian ,nu cred ca scapi de schimbat pompa servo dar poate ai noroc
.......ghost...
Re: Probleme servo-direcție
Salutare.Numele meu este Ionut si sunt din Ploiesti.
Am o prietena care detine de aproape 1 an un mini one, motor 1,6,an 2002. A luat permis de conducere de putin timp,de aceea pana acum a tinut masina in parcare din fata blocului fara sa mai fie miscata si din acelasi motiv a ramas fara baterie. A mers cu bateria la cineva de a incarcat-o,a montat-o pe masina si nu a putut sa faca nimic,cum punea borna cum facea flama mare la borna bateriei si iesea fum din alternator. A chemat pe un nene la masina ca sa verifice care ar fi problema,respectiva persoana a spus ca bateria a fost incarcata invers si ca ia el bateria si o descarca de tot apoi o incarca asa cum trebuie. Intre timp a cumparat alta baterie,a reparat si alternatorul fiindca s-a ars puntea de diode,a montat bateria,functioneaza motorul bine,are si incarcare insa s-a ivit o alta problema,nu mai are servo directie. De la chestia cu bateria eu sunt de parere ca a pus bornele invers la baterie si nu ca a fost incarcata invers,problema cu servo directia tot din cauza asta sa fie? In principiu nu s-a pus contactul cand a avut loc miscarea asta cu bateria veche nu am idee daca modulul si motorul de directie functioneaza inainte de pus contactul ori nu. Astept pareri,ori care ar fi rezolvarea,daca s-a mai lovit cineva de problema asta.
Multumesc anticipat.
Am o prietena care detine de aproape 1 an un mini one, motor 1,6,an 2002. A luat permis de conducere de putin timp,de aceea pana acum a tinut masina in parcare din fata blocului fara sa mai fie miscata si din acelasi motiv a ramas fara baterie. A mers cu bateria la cineva de a incarcat-o,a montat-o pe masina si nu a putut sa faca nimic,cum punea borna cum facea flama mare la borna bateriei si iesea fum din alternator. A chemat pe un nene la masina ca sa verifice care ar fi problema,respectiva persoana a spus ca bateria a fost incarcata invers si ca ia el bateria si o descarca de tot apoi o incarca asa cum trebuie. Intre timp a cumparat alta baterie,a reparat si alternatorul fiindca s-a ars puntea de diode,a montat bateria,functioneaza motorul bine,are si incarcare insa s-a ivit o alta problema,nu mai are servo directie. De la chestia cu bateria eu sunt de parere ca a pus bornele invers la baterie si nu ca a fost incarcata invers,problema cu servo directia tot din cauza asta sa fie? In principiu nu s-a pus contactul cand a avut loc miscarea asta cu bateria veche nu am idee daca modulul si motorul de directie functioneaza inainte de pus contactul ori nu. Astept pareri,ori care ar fi rezolvarea,daca s-a mai lovit cineva de problema asta.
Multumesc anticipat.
Re: Probleme servo-direcție
Probabil ca destui au montat bateria invers,multumeste lui Dumnezeu ca nu a explodat la conectare.
In alta ordine de idei,servodirectia se alimenteaza direct de la baterie,mai exact modulul control pompa,deci e posibil sa se fi dus si electronica din pompa.
In alta ordine de idei,servodirectia se alimenteaza direct de la baterie,mai exact modulul control pompa,deci e posibil sa se fi dus si electronica din pompa.
Real motors need forced induction
Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power