Ventilator pompa servo R50
Ventilator pompa servo R50
Salutare,
Stie cineva cum se poate adapta un ventilator pentru pompa servo la MINI ONE R 50 ?
Masina circula mult in oras.
Multumesc
Stie cineva cum se poate adapta un ventilator pentru pompa servo la MINI ONE R 50 ?
Masina circula mult in oras.
Multumesc
Re: Ventilator pompa servo R50
Fii mai explicit,vrei sa adaptezi un ventilator luat de pe undeva neoriginal ,sau ai piesa originala si nu stii cum sa-l cablezi?
Real motors need forced induction
Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
Re: Ventilator pompa servo R50
Am comandat ventilatorul original (dezmembrări) si vreau sa îl montez la MINI ONE .
Problema este ca nu stiu cum se face adaptarea , pe unde am mai citit nu specifică cum au făcut adaptarea, dacă au făcut adaptarea cu un releu si unde au conectat tot cablajul.
Problema este ca nu stiu cum se face adaptarea , pe unde am mai citit nu specifică cum au făcut adaptarea, dacă au făcut adaptarea cu un releu si unde au conectat tot cablajul.
Re: Ventilator pompa servo R50
orice electrician auto poate conecta ventilatorul cu un releu si o siguranta de un plus de contact
dar crezi ca e necesar???
dar crezi ca e necesar???
.......ghost...
Re: Ventilator pompa servo R50
Daca-mi permiteti o sugestie pentru domnul electrician.Acel ventilator daca este legat cu o siguranta si un releu se va invarti tot timpul,deci in doua trei luni va fi kaput.Sugerez conectarea lui originala,mai exact asta:
Pin 1 ventilator la masa.
Pin 2 se conecteaza in mufa din imagine la pinul 11 pentru R50 si la pinul 10 pentru R53.
El va porni doar cand intra treapta 1 la electroventilatorul motorului sau cand este actionat aerul conditionat.Asa
l-au gandit electricosii de la BMW,niste capitalisti !!!
Pin 1 ventilator la masa.
Pin 2 se conecteaza in mufa din imagine la pinul 11 pentru R50 si la pinul 10 pentru R53.
El va porni doar cand intra treapta 1 la electroventilatorul motorului sau cand este actionat aerul conditionat.Asa
l-au gandit electricosii de la BMW,niste capitalisti !!!
Real motors need forced induction
Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
Re: Ventilator pompa servo R50
Sa înțeleg că nu trebuie sa îi fac nici un cablaj cu releu sau siguranță , îl conectez direct pin 1 masa iar pin 2 în mufa de la elevtroventilator sau ceea rotunda de lângă conductele de AC din imagine seamănă . Ideea este sa pornească când trebuie pentru ca tot asa am pățit si cu electroventilatorul pornea în treapta doi când trecea timp de 100°, acolo a fost întreruptă nichelina pe rezistenta .
Cu chestia asta vreau sa prelungesc durata de viata la pompa si fiind electrica va funcționa mai bine pe perioada de vara în special în oraș unde este folosită cel mai mult mașina.
Cu chestia asta vreau sa prelungesc durata de viata la pompa si fiind electrica va funcționa mai bine pe perioada de vara în special în oraș unde este folosită cel mai mult mașina.
Re: Ventilator pompa servo R50
Mai asteapta putin, nu monta, am sa-ti trimit schema electrica in detaliu.Mini one scrie:Sa înțeleg că nu trebuie sa îi fac nici un cablaj cu releu sau siguranță , îl conectez direct pin 1 masa iar pin 2 în mufa de la elevtroventilator sau ceea rotunda de lângă conductele de AC din imagine seamănă . Ideea este sa pornească când trebuie pentru ca tot asa am pățit si cu electroventilatorul pornea în treapta doi când trecea timp de 100°, acolo a fost întreruptă nichelina pe rezistenta .
Cu chestia asta vreau sa prelungesc durata de viata la pompa si fiind electrica va funcționa mai bine pe perioada de vara în special în oraș unde este folosită cel mai mult mașina.
Real motors need forced induction
Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
Re: Ventilator pompa servo R50
Ok aștept.
Mulțumesc
Mulțumesc
Re: Ventilator pompa servo R50
Aici ai tot tacamul.
Real motors need forced induction
Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
Re: Ventilator pompa servo R50
Revin la ce ați scria voi mai sus. M-am uitat sub masina și eu nu am așa ceva, ventilatorul lipsește ( ventilator răcire pompa servo)! E vb de un mini Cooper din 11.2004.