O mică mare problema cu sistemul de răcire !!!
O mică mare problema cu sistemul de răcire !!!
Salut. Am o mică nelămurire si nu pot sa înțeleg ce poate sa fie...
Acum o luna am schimbat termostatul pentru ca a rămas blocat si a fiert motorul , după o săptămana a fiert iar .. Am schimbat pompa de apa, toate bune si frumoase pana acum 2 saptamâni cand a fiert iar ... Asta doar cand e aglomerație (si la traficul din Anglia e zilnic)... De câteva zile merge perfect dar dimineata cand verific apa e gol , după ce merg cam 50 de km este asa dar dacă completez dimineata pana la minim o arunca afara si ajunge apa la120 in bord ... Este un R50 an fabricație 2001 cu sistemul acela idiot de răcire..
A mai rămas sa ii fac o curățare si sa schimb treaba asta sau garnitura de chiuloasa ...
http://youtu.be/OOd8zmgAmfo Asta se întâmpla cand o opresc ..(apa este calda nu fierbe, doar se scurge din vas)
Dacă a mai avut cineva problema asta sau știe vreo rezolvare si puteți sa ma ajutați cu un sfat... Mulțumesc frumos , o seara frumoasa tuturor.
Acum o luna am schimbat termostatul pentru ca a rămas blocat si a fiert motorul , după o săptămana a fiert iar .. Am schimbat pompa de apa, toate bune si frumoase pana acum 2 saptamâni cand a fiert iar ... Asta doar cand e aglomerație (si la traficul din Anglia e zilnic)... De câteva zile merge perfect dar dimineata cand verific apa e gol , după ce merg cam 50 de km este asa dar dacă completez dimineata pana la minim o arunca afara si ajunge apa la120 in bord ... Este un R50 an fabricație 2001 cu sistemul acela idiot de răcire..
A mai rămas sa ii fac o curățare si sa schimb treaba asta sau garnitura de chiuloasa ...
http://youtu.be/OOd8zmgAmfo Asta se întâmpla cand o opresc ..(apa este calda nu fierbe, doar se scurge din vas)
Dacă a mai avut cineva problema asta sau știe vreo rezolvare si puteți sa ma ajutați cu un sfat... Mulțumesc frumos , o seara frumoasa tuturor.
Re: O mică mare problema cu sistemul de răcire !!!
Daca electroventilatorul functioneaza corect,atunci nu ramane decat garnitura de chiulasa.
Real motors need forced induction
Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
- cristi o'RAL
- Moderator
- Mesaje: 7295
- Membru din: Lun Iul 13, 2009 2:02 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
Re: O mică mare problema cu sistemul de răcire !!!
"treaba aia" e termostatul ... pe ala l-ai schimbat acum o luna?
fbi special agent dale b. COOPER
Intalnirea anuala a entuziastilor MINI ---> myMINI Days ---> http://www.facebook.com/myminidays
Intalnirea anuala a entuziastilor MINI ---> myMINI Days ---> http://www.facebook.com/myminidays
Re: O mică mare problema cu sistemul de răcire !!!
Cei de la service nu au schimbat decât ce este in interior, adică astacristi o'RAL scrie:"treaba aia" e termostatul ... pe ala l-ai schimbat acum o luna?
La ea ma gandeam si eu, o sa merg săptămana viitoare sa o schimb... Mulțumesc frumos de ajutor .adrian scrie:Daca electroventilatorul functioneaza corect,atunci nu ramane decat garnitura de chiulasa.
Re: O mică mare problema cu sistemul de răcire !!!
aerisirea sistemului de racire este destul de dificila ,daca nu a fost facuta cum trebuie o sa ai prb de genul de mai sus
.......ghost...
Re: O mică mare problema cu sistemul de răcire !!!
Sharpe scrie:aerisirea sistemului de racire este destul de dificila ,daca nu a fost facuta cum trebuie o sa ai prb de genul de mai sus
Cum as putea sa fac lucrul asta? Multumesc!
- cristi o'RAL
- Moderator
- Mesaje: 7295
- Membru din: Lun Iul 13, 2009 2:02 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
Re: O mică mare problema cu sistemul de răcire !!!
da e ok, ala e termostatul efectiv (trebuie sa fie atenti la montat garnitura, pentru ca are o catare) si acel gat e un fel de carcasa, care nu e musai sa fie schimbata daca nu are vreun defect evidentOvidiu scrie:Cei de la service nu au schimbat decât ce este in interior, adică astacristi o'RAL scrie:"treaba aia" e termostatul ... pe ala l-ai schimbat acum o luna?La ea ma gandeam si eu, o sa merg săptămana viitoare sa o schimb... Mulțumesc frumos de ajutor .adrian scrie:Daca electroventilatorul functioneaza corect,atunci nu ramane decat garnitura de chiulasa.
fbi special agent dale b. COOPER
Intalnirea anuala a entuziastilor MINI ---> myMINI Days ---> http://www.facebook.com/myminidays
Intalnirea anuala a entuziastilor MINI ---> myMINI Days ---> http://www.facebook.com/myminidays
Re: O mică mare problema cu sistemul de răcire !!!
daca nu ai un mecanic priceput e complicat sa-ti explic....oricum aerisirea se face corect doar dupa ce termostatul s-a deschis
.......ghost...
Re: O mică mare problema cu sistemul de răcire !!!
Posibil sa fie ok daca baietii de la service nu au spus nimic ca ar trebuii sa o inlocuiesc fiind in service specializat MINI...
Am mers azi jumatate de ora prin oras prin aglomeriatie, a pornit de cateva ori electroventilatorul dar totul a fost ok (aglomeratie, caldura ca intr-o zi de weekend ). Multumesc de raspunsuri.
A folosit cineva asa ceva ? Nu stiu daca de gaseste in Romania... Am mers azi jumatate de ora prin oras prin aglomeriatie, a pornit de cateva ori electroventilatorul dar totul a fost ok (aglomeratie, caldura ca intr-o zi de weekend ). Multumesc de raspunsuri.
Re: O mică mare problema cu sistemul de răcire !!!
Daca garnitura de chiulasa este dusa, solutia aia este doar temporara, sa nu te astepti sa te tina o viata, probabil ca te va lasa cand iti este lumea mai draga.Identic pentru solutiile etansare radiator si alte minuni, sunt doar solutii temporare, de asta sa fii sigur.
Real motors need forced induction
Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power