probleme relanti mini R56. HELP!
probleme relanti mini R56. HELP!
De cateva zile mini-ul meu nu mai sta la relanti si consuma mult. Imi puteti recomanda un service in Bucuresti? Nu reprezentanta BMW, am avut experiente neplacute...Sper sa nu fie variatorul care costa foarte mult. Vreau un service cinstit care sa nu ma plimbe dintr-o problema in alta si implicit sa ma coste. Masina e un Mini Cooper din 2008 R56.
Re: probleme relanti mini R56. HELP!
Din pacate de aproape 2 ani ma chinui sa gasesc si eu raspunsul la intrebarea asta?
Nu cred ca exista un raspuns.
Dar totusi daca il gasesti sa ne anunti si pe noi.
Nu cred ca exista un raspuns.
Dar totusi daca il gasesti sa ne anunti si pe noi.
Oreste
If it works don't fix it
If it works don't fix it
- cosminstan
- Viteza 1
- Mesaje: 67
- Membru din: Vin Dec 07, 2012 11:19 am
Re: probleme relanti mini R56. HELP!
Eu am schimbat pompa de inalta presiune (High Pressure Fuel Pump)
De asemenea, poti incerca si curatarea clapetei.
Din cate stiu, ambele se fac doar la reprezentanta. Eu am fost la BMW Filaret si au rezolvat totul in cateva zile (cu tot cu comandarea si aducerea pieselor).
Face ceva de genul asta: http://www.youtube.com/watch?v=gfAyti805GE ?
De asemenea, poti incerca si curatarea clapetei.
Din cate stiu, ambele se fac doar la reprezentanta. Eu am fost la BMW Filaret si au rezolvat totul in cateva zile (cu tot cu comandarea si aducerea pieselor).
Face ceva de genul asta: http://www.youtube.com/watch?v=gfAyti805GE ?
MINI Copper S 2008 - B444RFS -
- cristi o'RAL
- Moderator
- Mesaje: 7295
- Membru din: Lun Iul 13, 2009 2:02 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
Re: probleme relanti mini R56. HELP!
nu stiu cum e cu pompa, dar clapeta se poate curata oriunde, chiar si acasa daca te pricepi sa dai cu WD40 prin ea si sa stergi cu servetele.
dar o clapeta se murdareste incat sa faca probleme in ani de zile. a noastra dupa 9 ani nu era atat de murdara incat sa conteze.
de obicei pe la service-uri cand ai becul de sonda lambda aprins din cauza benzinei iti baga vrajeala cu clapeta murdara, sa mai ia si ei un ban. la bavaria probabil ca ti-o si schimba, impreuna cu sonda
dar o clapeta se murdareste incat sa faca probleme in ani de zile. a noastra dupa 9 ani nu era atat de murdara incat sa conteze.
de obicei pe la service-uri cand ai becul de sonda lambda aprins din cauza benzinei iti baga vrajeala cu clapeta murdara, sa mai ia si ei un ban. la bavaria probabil ca ti-o si schimba, impreuna cu sonda
fbi special agent dale b. COOPER
Intalnirea anuala a entuziastilor MINI ---> myMINI Days ---> http://www.facebook.com/myminidays
Intalnirea anuala a entuziastilor MINI ---> myMINI Days ---> http://www.facebook.com/myminidays
Re: probleme relanti mini R56. HELP!
Ce este "variatorul"?????Jasp76 scrie:De cateva zile mini-ul meu nu mai sta la relanti si consuma mult. Imi puteti recomanda un service in Bucuresti? Nu reprezentanta BMW, am avut experiente neplacute...Sper sa nu fie variatorul care costa foarte mult. Vreau un service cinstit care sa nu ma plimbe dintr-o problema in alta si implicit sa ma coste. Masina e un Mini Cooper din 2008 R56.
Real motors need forced induction
Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
- cristi o'RAL
- Moderator
- Mesaje: 7295
- Membru din: Lun Iul 13, 2009 2:02 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
Re: probleme relanti mini R56. HELP!
"ala cu care dai lumina mai tare sau mai incet, ca la aragaz, stii?!"
fbi special agent dale b. COOPER
Intalnirea anuala a entuziastilor MINI ---> myMINI Days ---> http://www.facebook.com/myminidays
Intalnirea anuala a entuziastilor MINI ---> myMINI Days ---> http://www.facebook.com/myminidays
- cosminstan
- Viteza 1
- Mesaje: 67
- Membru din: Vin Dec 07, 2012 11:19 am
Re: probleme relanti mini R56. HELP!
"Variatorul" e ala care variaza
Probabil se refera la "Regulator" (ala care reguleaza), dar din cate stiu regularea la R56 (si cred ca si mai vechi) se face de ECU.
Probabil se refera la "Regulator" (ala care reguleaza), dar din cate stiu regularea la R56 (si cred ca si mai vechi) se face de ECU.
MINI Copper S 2008 - B444RFS -
- cosminstan
- Viteza 1
- Mesaje: 67
- Membru din: Vin Dec 07, 2012 11:19 am
Re: probleme relanti mini R56. HELP!
Eu cand am fost la service-ul cartierului mi-a zis ca ei nu pot sa o curete ca trebuie resetata daca o misca si ei nu pot face astacristi o'RAL scrie:nu stiu cum e cu pompa, dar clapeta se poate curata oriunde, chiar si acasa daca te pricepi sa dai cu WD40 prin ea si sa stergi cu servetele.
dar o clapeta se murdareste incat sa faca probleme in ani de zile. a noastra dupa 9 ani nu era atat de murdara incat sa conteze.
de obicei pe la service-uri cand ai becul de sonda lambda aprins din cauza benzinei iti baga vrajeala cu clapeta murdara, sa mai ia si ei un ban. la bavaria probabil ca ti-o si schimba, impreuna cu sonda
MINI Copper S 2008 - B444RFS -
- cristi o'RAL
- Moderator
- Mesaje: 7295
- Membru din: Lun Iul 13, 2009 2:02 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
Re: probleme relanti mini R56. HELP!
eu am vazut o curatare din asta la R56 la dormag, au scos-o si au sters-o pe toate partile (de putinul "praf" pe care-l avea la o masina de 1 an jumate) si n-au "resetat" nimic. poate n-am fost eu foarte vigilent...
dupa treaba asta, anul trecut sau acum 2 ani, mi-am curatat-o si eu pe a mea cu incredere, am miscat-o si eu si n-am "resetat" nimic.
dupa treaba asta, anul trecut sau acum 2 ani, mi-am curatat-o si eu pe a mea cu incredere, am miscat-o si eu si n-am "resetat" nimic.
fbi special agent dale b. COOPER
Intalnirea anuala a entuziastilor MINI ---> myMINI Days ---> http://www.facebook.com/myminidays
Intalnirea anuala a entuziastilor MINI ---> myMINI Days ---> http://www.facebook.com/myminidays
Re: probleme relanti mini R56. HELP!
cristi o'RAL scrie:"ala cu care dai lumina mai tare sau mai incet, ca la aragaz, stii?!"
@Cristi-nu am aragaz
Am crezut ca este careva mai informat dar m-am inselat.
Am sapat putin, este vorba despre asta, adica sistemul valvetronic de distributie variabila de la BMW.
Ca sa evitam confuziile pe viitor cine vrea sa stie cum este cu variatorul si aragazul ,informatii aici:
http://www.autosaga.ro/lectia-auto/dist ... abila.html
Cine vrea doar poze aici:
Real motors need forced induction
Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power