Battery replacement R56 help sau info pentru pentru voi

Avatar utilizator
Razvan
Viteza 4
Mesaje: 331
Membru din: Mar Noi 10, 2009 6:27 pm

Battery replacement R56 help sau info pentru pentru voi

Mesaj de Razvan »

Buna ziua si salutari,
vineri am experimentat ceva neplacut.... lasat farurile pe auto si usa neinchisa corect.... rezultat toata nopatea farurile deschise=de dimineata baterie moarta. Scos baterie pus la incarcat, invarte perfect dar nu porneste..
Am incercat si cu o baterie noua... nimic.
M-am documentat...modelul nostru are un box (The Intelligent Battery Sensor (IBS) pe firul negru care ii transmite Domnului ECU starea bateriei si parametrii de functionare si catre alternator cat sa incarce... Domnul ECU actionand in consecinta.
Pentru a pune o nou baterie ( AGM) - nu fiti curiosi cat costa.....aceasta trebuie programata in Domnul ECU prin interfata IBS, pentru ca Domnul ECU tine minte cum incarca dansul si acum refuza bateria noua si chiar pe cea veche incarcata.

"Tehnologia" este valabila doar pe unele modele pana in 2010 cu functia START/STOP de MINI, BMW si RR.... DEOSEBIT :oops:
Ma intreb ..asa ce faci intr-un camp daca nu mai ai baterie, adica e moarta de tot si si-a dat ochii peste cap si vine un nene si iti da la cabluri curent? Raspuns: pleci cu nenea cu masina lui!

Concluzie: masina de tractare si Bavaria ca Motor AG e departe....
Asta vreau sa fac acum de dimineata la prima ora, daca cineva stie alta metoda sau sa iau un nene la birou sa resofteze/inregistreze bateria m-ar ajuta.
A mai experimentat cineva asa ceva..?

Multumesc,
Bianca si Razvan
B 03 MNI
Avatar utilizator
adrian
Veteran
Mesaje: 3704
Membru din: Joi Apr 15, 2010 2:50 pm
Localitate: Calarasi,Targu mures

Re: Battery replacement R56 help sau info pentru pentru voi

Mesaj de adrian »

Daca asta te ajuta este procedura din TIS.
Battery%20power%20reset%20R56-2008.jpg
Real motors need forced induction

Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
Avatar utilizator
Razvan
Viteza 4
Mesaje: 331
Membru din: Mar Noi 10, 2009 6:27 pm

Re: Battery replacement R56 help sau info pentru pentru voi

Mesaj de Razvan »

Multumesc frumos Adrian, dar problema este mai grava.... Modulul wds a blocat ecu. Concluzie: s-a taiat alimentarea... Asteptam resoftare baterie si repunerea wds in limbaj comun cu ecu... Va tin la curent.
Multumes pentru ajutor oricum.
B 03 MNI
Avatar utilizator
cristi o'RAL
Moderator
Mesaje: 7295
Membru din: Lun Iul 13, 2009 2:02 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: Battery replacement R56 help sau info pentru pentru voi

Mesaj de cristi o'RAL »

nu era mai bine cu R50...?
fbi special agent dale b. COOPER

Intalnirea anuala a entuziastilor MINI ---> myMINI Days ---> http://www.facebook.com/myminidays


Imagine
Avatar utilizator
adrian
Veteran
Mesaje: 3704
Membru din: Joi Apr 15, 2010 2:50 pm
Localitate: Calarasi,Targu mures

Re: Battery replacement R56 help sau info pentru pentru voi

Mesaj de adrian »

Razvan scrie:Multumesc frumos Adrian, dar problema este mai grava.... Modulul wds a blocat ecu. Concluzie: s-a taiat alimentarea... Asteptam resoftare baterie si repunerea wds in limbaj comun cu ecu... Va tin la curent.
Multumes pentru ajutor oricum.
Am o nestiinta, ce este WDS, nu-l gasesc nici in lista de module diagnosticabile din INPA si GT1, nici in lista de acronime de la BMW, te referi cumva la EWS(Elektronische Wegfahsperre)??adica la imobilizator???
Real motors need forced induction

Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
Avatar utilizator
Razvan
Viteza 4
Mesaje: 331
Membru din: Mar Noi 10, 2009 6:27 pm

Re: Battery replacement R56 help sau info pentru pentru voi

Mesaj de Razvan »

Scuze da este vorba de EWS........EWS a blocat ECU si nu mai porneste..adica invarte dar nu se alimenteaza!

Sa ii raspund acum lui Cristi daca era mai bine cu R 50 decat acum cu R 56 dupa cum urmeaza ...si el va trage singur concluziile... Nici nu stiu cu ce sa incep...dar fie:

Cu R 50 am ajuns la 200km/h in Germanica in drum spre Munchen...Bianca martora a zis ea sa ne oprim ca ne ingroapa la comun cu Mini daca se intampla ceva...si cred ca mai putea ...cu R 56 nu am reusit mai mult de 180, nu este un etalon viteza dar ca chestie asa de records..
Aveam motor de bmw ..Doamne cum se auzea motorul ala... Acum am un featuring cu PSA... super nu!?
Acum am lumini violet in masina ....inainte o urcam in 7000 de ture pana se taia benzina si zgomotul ma ungea la suflet.. Acum din senzatia aia mi-a ramas doar flacara violet de la luminite...
La R 50 nu se intamplau urmatoarele: pornea daca schimbam bateria, pornea cu usa deschisa, pornea daca nu era nimeni pe scaunul soferului, nu imi arata ce usi am deschise si ce geamuri am deschise si ce becuri, beculete am arse si cand sa schimb placutele si de unde....etc....Nu am nevoie de toate mesajele astea by default, nu le vreau!!!! noi suntem old school tinem caiete de revizii si inregistrari hard copy la ingrijirea masinii!!!! nu aveam cea mai mare prostie inventata ever: start/stop care trebuie dezactivata de fiecare data de la buton daca nu ti-o doresti...si noi nu o dorim, tinuta de drum era net mai sportiva, stabilitatea la R56 este o gluma prosta fata de R 50 si lista poate continua la nesfarsit....
In concluzie eu vad un regres si credeti-ma noi am detinut in paralel ambele modele, si nimeni nu mai alegea r 56 .... De ce am ramas pana la urma la r56?.. Simplu era mai nou cu 8 ani!
In concluzie cei cu R 50 nu va uitati cu jind la r 56 pentru ca nu aveti de ce, no offence pt. cei cu R 56 este parerea mea si o puteti respecta sau ba!
Ps. Daca nu este de ajuns va mai scriu eu diferente intre r50 si r 56.....
Si ca m-am enervat va spun: R50 avea istorie in spate, R 56 are mai mult marketing si cred ca am spus tot!
B 03 MNI
Avatar utilizator
cristi o'RAL
Moderator
Mesaje: 7295
Membru din: Lun Iul 13, 2009 2:02 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: Battery replacement R56 help sau info pentru pentru voi

Mesaj de cristi o'RAL »

nu-l provocati ca mai are, mi le-a zis mie la telefon
fbi special agent dale b. COOPER

Intalnirea anuala a entuziastilor MINI ---> myMINI Days ---> http://www.facebook.com/myminidays


Imagine
Avatar utilizator
adrian
Veteran
Mesaje: 3704
Membru din: Joi Apr 15, 2010 2:50 pm
Localitate: Calarasi,Targu mures

Re: Battery replacement R56 help sau info pentru pentru voi

Mesaj de adrian »

Cred ca esti pornit un pic prea mult pe o masina buna,dar te-au dovedit un pic calculatoarele de pe ea.
De acord cu motorul insa,motorul de pe R50 ,R53 de la Chrysler bate orice benzinar PSA-BMW de pe R56,mai ales la sunet si fiabilitate.Al meu(R50) merge la 7200 U/min fara probleme,am scos chestia aia cu taiatul gazului, trebuie sa fiu atent sa nu-l duc peste turatia asta,la peste 6500 suna de nota 10+.
Real motors need forced induction

Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
Avatar utilizator
Razvan
Viteza 4
Mesaje: 331
Membru din: Mar Noi 10, 2009 6:27 pm

Re: Battery replacement R56 help sau info pentru pentru voi

Mesaj de Razvan »

Adrian opreste-te ca ma napadesc amintirile!!!!!! Ma chinui si e pacat sunt in concediu......
Apropos daca actualul proprietar ( nu mai am numarul de telefon) al fostei mele masini B03MNI vrea sa mi-o vanda inapoi... Ofer oricand un pret bun!!!!! :D
Ps. Cred ca trebuie sa ne oprim din 2 motive: suntem deja off topic si mai bine facem unul nou R 50 vs R 56..... Ca am de scris romane.....
B 03 MNI
Avatar utilizator
Razvan
Viteza 4
Mesaje: 331
Membru din: Mar Noi 10, 2009 6:27 pm

Re: Battery replacement R56 help sau info pentru pentru voi

Mesaj de Razvan »

Mda... S-a rezolvat de catre oamenii de la GTC (service specializat in off road si cei care au grija de masinile noastre) la dealer MINI. Resoftare...
Concluzie: grija cand schimbati bateria sau ramaneti fara curent.... Desigur valabil pt. r56!
B 03 MNI
Scrie răspuns