Am schimbat sonda lambda 1, s-a stins martorul din bord, a disparut mirosul de gaze nearse.
Totusi, ar mai fi o problema: la cald, la pornire, uneori învârte de mai multe ori decât ar fi firesc până porneste. Plus ca motorul inca nu trage cum trebuie, iar relantiul e usor mârâit (fluctueaza turația). Pusa pe un tester Delphi, a afisat un cod 2F42(sper sa fi retinut corect) care, cautat intr-un tabel de corespondente undeva, zice ceva de sonda PCV (de asemenea, sper ca am retinut corect).
Pe unde ar fi aceasta sonda PCV?
Asta e?
https://www.newtis.info/tisv2/a/en/r56- ... il/X3EqOZj
in ultima poza, la Engine ventilation heating, la nr. 3, asa-i?
Mini-ul meu s-a puturosit
Re: Mini-ul meu s-a puturosit
Este în capacul de tacheti ,probabil e spartă și baga ulei in admisie
.......ghost...
Re: Mini-ul meu s-a puturosit
Am inlocuit valva aia, dar eroarea persista...
Alta-i cauza!
Alta-i cauza!
Re: Mini-ul meu s-a puturosit
La masinile cu extra optiunea pentru "cold climate",exista asa numit "crankcase breather heater" ,care daca este defect da aceasta eroare,este practic o supapa comandata electric.
Real motors need forced induction
Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
Re: Mini-ul meu s-a puturosit
Daca aceasta supapa este cea din capacul de tacheti, atunci am schimbat-o, dar problema persista. se poate sa fie un mesaj fals, adica sa fie un alt defect dar sa fie raportat acesta?