Probleme după schimbarea bateriei.

ciprian.dlk
Membru nou
Mesaje: 39
Membru din: Vin Oct 07, 2011 6:17 pm
Localitate: ploiesti

Probleme după schimbarea bateriei.

Mesaj de ciprian.dlk »

Bună ziua,aduc în discuție următoarele probleme apărute după schimbarea bateriei la un Mini Cooper D Countryman,baterie schimbata la un centru autorizat ,cu factura și garanție.
Știm cu toți că după schimbarea bateriei la unele mașini este necesara rescrierea sau citirea noului acumulator,
in acest caz făcându-se cu o banala diagnoza.
După,se pare că ceva nu a funcționat cum trebuie,luminile pe faza scurta funcționează imediat ce pornești motorul chiar și cu comutatorul in pozitia oprit,farul stânga de ceață rămâne aprins tot timpul,chiar cu cheia scoasă din contact, geamurile fata nu mai se deschid,semnalizările nu mai merg,nici pe avarie, iar închiderea centralizată nu mai funcționează nici ea.
Din câte am citit pe net se pare că ar fi o problema la un modul ,FRM,footwell module sau modul de lumini cum am văzut că îl numesc.
Întreb acum dacă cineva s-a mai lovit de aceasta problema și dacă este posibilă rezolvarea doar cu rescrierea aceluiași modul?
Precizez faptul că la cealaltă mașină în posesie,Mini R56, schimbarea bateriei ,tot în același centru, nu a avut astfel de urmări.
Mulțumesc.
ciprian.dlk
Membru nou
Mesaje: 39
Membru din: Vin Oct 07, 2011 6:17 pm
Localitate: ploiesti

Re: Probleme după schimbarea bateriei.

Mesaj de ciprian.dlk »

Bateria in cauza este Varta AGM 70ah/700A curent pornire,iar cea înlocuită era un Rombat cyclon de 55ah/450, baterie montata de fostul proprietar,sub dimensionata,probabil din motive economice știind că va vinde mașina în scurt timp.
Mulțumesc.
Avatar utilizator
adrian
Veteran
Mesaje: 3704
Membru din: Joi Apr 15, 2010 2:50 pm
Localitate: Calarasi,Targu mures

Re: Probleme după schimbarea bateriei.

Mesaj de adrian »

Salut,
este o defectiune des intalnita la BMW si Mini dupa 2006, si anume defectarea FRM dupa ce a fost deconenctata bateria.Remedierea este(in afara de achizitia unui FRM nou si reprogramare la BMW-bani grei nu gluma-) FRM restore, se face cu demontarea FRM de pe masina si citire dflash si eeprom restaure, un specialist poate face asta in 10 -15 minute.La Ploiesti nu stiu pe nimeni care face asta, dar am un contact in Bucuresti care face lucrarea asta.Daca vrei , spune sa-ti dau nr de telefon.
Real motors need forced induction

Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
ciprian.dlk
Membru nou
Mesaje: 39
Membru din: Vin Oct 07, 2011 6:17 pm
Localitate: ploiesti

Re: Probleme după schimbarea bateriei.

Mesaj de ciprian.dlk »

Ok,trimite-mi in privat sau aici dacă vrei nr. de telefon.
Mulțumesc.
Avatar utilizator
adrian
Veteran
Mesaje: 3704
Membru din: Joi Apr 15, 2010 2:50 pm
Localitate: Calarasi,Targu mures

Re: Probleme după schimbarea bateriei.

Mesaj de adrian »

Dl Marcel
0768134555
Real motors need forced induction

Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
ciprian.dlk
Membru nou
Mesaje: 39
Membru din: Vin Oct 07, 2011 6:17 pm
Localitate: ploiesti

Re: Probleme după schimbarea bateriei.

Mesaj de ciprian.dlk »

Salut,
nu am reușit să vorbesc cu dl.Marcel,dar am dat jos modulul și din păcate din cauza umidități acesta este in parte afectat , oxidat,cu componente corodate,gen rezistoare SMD.Nu am o poza încă,dar postez una de la diagnoza.
Mulțumesc.
P.S.Am primit acum o oferta de modul sh la 400lei,identic cu al meu,fiind un modul plug&play ar trebui să funcționeze imediat pe mașina,macar să îl pot proba repede,sau nu?
După probabil va fi nevoie de codare pentru activarea unor opțiuni.
Fişiere ataşate
IMG_20200625_204439.jpg
IMG_20200626_064813.jpg
Avatar utilizator
adrian
Veteran
Mesaje: 3704
Membru din: Joi Apr 15, 2010 2:50 pm
Localitate: Calarasi,Targu mures

Re: Probleme după schimbarea bateriei.

Mesaj de adrian »

Da , modulul este plug and play, pot sa difere codarile, totusi incearca sa cumperi unul cu acelasi part number, altfel va fi greu.
Real motors need forced induction

Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
ciprian.dlk
Membru nou
Mesaje: 39
Membru din: Vin Oct 07, 2011 6:17 pm
Localitate: ploiesti

Re: Probleme după schimbarea bateriei.

Mesaj de ciprian.dlk »

Cam greu de găsit o piesă sh in stare bună,am văzut 3 module până acum,2 dintre ele personal,erau într-o stare jalnică,corodate și ruginite.
Probabil o să mă orientez la o piesă nouă OEM.Pe bav...ro am găsit la cca. 1650 lei .Conform realoem codul pe care îl am eu a fost înlocuit de un altul,61356827073,
Recomandări de un alt magazin de piese ?
Atașez și o poza cu plăcuța mea.
Mulțumesc.
Fişiere ataşate
IMG_20200626_150431.jpg
IMG_20200626_150447.jpg
Avatar utilizator
adrian
Veteran
Mesaje: 3704
Membru din: Joi Apr 15, 2010 2:50 pm
Localitate: Calarasi,Targu mures

Re: Probleme după schimbarea bateriei.

Mesaj de adrian »

Ma uit ca am un FRM bun sa vad daca este compatibil cu masina ta si eventual daca da, atunci ne vedem la Bucuresti si il recodez dupa masina ta.
Real motors need forced induction

Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
ciprian.dlk
Membru nou
Mesaje: 39
Membru din: Vin Oct 07, 2011 6:17 pm
Localitate: ploiesti

Re: Probleme după schimbarea bateriei.

Mesaj de ciprian.dlk »

Ar fi super.
Mulțumesc.
Scrie răspuns