Totul despre injectie MiNI R50/R52/R53 (benzina)

Avatar utilizator
MiniRC31
Viteza 6
Mesaje: 811
Membru din: Lun Iul 04, 2016 11:27 pm

Re: Totul despre injectie MiNI R50/R52/R53 (benzina)

Mesaj de MiniRC31 »

raulbzr scrie: Dum Noi 29, 2020 4:31 pm Salut băieți , am și eu o problema asemănătoare și nu știu de unde să încep cu schimbatul pieselor 😁
Mini One 66kw benzina , mașină nu urca in turații cum ar trebui , uneori am impresia că "agata" undeva , relantiul nu sta fix , consumul undeva la 15-urban
Am verificat bujiile(pleacă la sfert) însă afuma bujiile după 20-30 km , curățat și adaptat clapeta accelerație , schimbat fise bujii , baterie noua , verificat alternator , verificat injectoare cu metoda șurubelniței(se aude acel ticăit constant la toate) , verificat impedanta injectoare , toate au 12 OHM ,totul pare in regula , singura chestie ce o vad "ciudata" este fumul dens și alb la pornirea la rece(pe parcurs ce motorul se încălzește scoate tot mai puțin fum , dar tot scoate)
...am ajuns la verificarea pompei , menționez că nu am schimbat filtrul de benzina , pus niste filmulețe mai jos să vedeți cum.se comporta . Știe cineva daca are o problema pompa , sau regulatorul de presiune din rampă de injecție ? Mulțumesc
https://youtu.be/_L35ZpqmFgs
https://youtu.be/nCuiVkOcCeE
Problema ta este mult diferita!

din al 2-lea video se pare ca tie iti tine presiune in rampa iar cazul meu se refera STRICT la porirea grea chiar si la 'înșpea cheie
problema ta poate fi din valve, deci o compresie este mult mai bine venita, apoi spui de fum alb este posibil sa ai o problema cu capul cilindrului sau sigiliul de sub el si deasemenea, vei observa scaderea constanta sau temporara a puterii.
Drive safe and keep the wheels down
Scrie răspuns