Eroare 2745 :"adaptare amestec 1 (multiplicativ) defectuos"
Re: Eroare 2745 :"adaptare amestec 1 (multiplicativ) defectu
azi a avut "fluctuatii regulate" la rece
(m-am programat la Bavaria)
(m-am programat la Bavaria)
Re: Eroare 2745 :"adaptare amestec 1 (multiplicativ) defectu
Rog a nu se citi in loc de "fluctuatii regulate"-"flatulatii regulate"la rece.In cazul asta ar fi o defectiune la esapament cu siguranta.mok scrie:azi a avut "fluctuatii regulate" la rece
(m-am programat la Bavaria)
Real motors need forced induction
Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
Re: Eroare 2745 :"adaptare amestec 1 (multiplicativ) defectu
injectoarele de la MINI COOPER s r56 se pot curata ?
Re: Eroare 2745 :"adaptare amestec 1 (multiplicativ) defectu
Orice injector se poate curata, cele de benzinar cel mai usor pentru ca d.p.v.d. tehnic sunt mult mai simple ca cele Diesel.
Exista o varianta profesionista cu ultrasunete, si mai exista si o varianta foarte buna "home made"
Baiatul din filmulet face treaba f. buna dar este cam imprastiat, scapa sculele pe jos.
http://www.youtube.com/watch?v=7aT4S1lI ... ults_video
Obligatoriu dupa demontare inlocuirea kitului de garnituri de etansare.Problema este la garnitura de teflon de la baza injectorului,care se inlucuieste destul de greu daca nu ai sculele necesare.
Pentru curatire cu ultarsunete se foloseste un lichid special -Cartool Spezialreiniger -
Fabrica recomanda numai curatire cu ultrasunete conform TIS BMW.
Exista o varianta profesionista cu ultrasunete, si mai exista si o varianta foarte buna "home made"
Baiatul din filmulet face treaba f. buna dar este cam imprastiat, scapa sculele pe jos.
http://www.youtube.com/watch?v=7aT4S1lI ... ults_video
Obligatoriu dupa demontare inlocuirea kitului de garnituri de etansare.Problema este la garnitura de teflon de la baza injectorului,care se inlucuieste destul de greu daca nu ai sculele necesare.
Pentru curatire cu ultarsunete se foloseste un lichid special -Cartool Spezialreiniger -
Fabrica recomanda numai curatire cu ultrasunete conform TIS BMW.
Real motors need forced induction
Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
Re: Eroare 2745 :"adaptare amestec 1 (multiplicativ) defectu
am facut "diagnoza" :
Following fault code is stored for the tested function or component group.
DME control unit
2745
Fault currently applicable
Fault , multiplicative mixture adaptation
Partial load fuel-air mixture is too lean
Possible fault causes :
- Incorrect timing
- Only in version US/ JCW air mass flow sensor
- Leakage/ excess air: Air intake system , engine housing, tank ventilation
- Oxygen sensor before catalytic converter
- Injectors
- Leakage in exhaust emission system to oxygen sensor 2
- Fuel supply
Following fault code is stored for the tested function or component group.
DME control unit
2745
Fault currently applicable
Fault , multiplicative mixture adaptation
Partial load fuel-air mixture is too lean
Possible fault causes :
- Incorrect timing
- Only in version US/ JCW air mass flow sensor
- Leakage/ excess air: Air intake system , engine housing, tank ventilation
- Oxygen sensor before catalytic converter
- Injectors
- Leakage in exhaust emission system to oxygen sensor 2
- Fuel supply
Re: Eroare 2745 :"adaptare amestec 1 (multiplicativ) defectu
Deci ar trebui totusi -parerea mea-1. sa cureti debitmetrul de aer cu spray brake cleaner, se mai murdareste de praf si vapori de ulei din epurator.
Sa controlezi toata tubulatura de admisie , mai ales cea dupa turbo, sa nu ai furtun fisurat sau cunducta ,defectul asta da ca si eroare complementara defect de debitmetru, dar indicatie este falsa,defectul este de obicei pe tubulatura.Amestecul prea sarac indica o eventuala pierdere de aer, debitmetrul masoara bine, calculatorul injecteaza ce spune debitmetrul dar sonda Lambda arata ca amestecul aer benzina este prea sarac,deci eventuala pierdere de aer.Turbina, injectoarele si distributia dupa mine se exclud in mod normal.
La injectoare ar fi singura problema sa injecteze mai mult decat se comanda, deci uzura la injectoare, cred ca nu este cazul.
Defect asemanator am avut la masina de serviciu, intermitent un cod de eroare pe debitmetru(prima data s-a repetat la 150km, apoi din ce in ce mai des),de fapt era conducta de aer fisurata care venea din intercooler si mergea direct spre clapeta de admisie.
N-ar fi rau sa faca si un test comparativ la presiunea turbo,respectiv valoarea ceruta de calculator si valoarea reala de pe turbina, dar la pierderi mici de aer nu este 100% edificator,o turbina putin uzata da valori diferite intre presiunea ceruta si cea realizata.
Bafta la reparatie.
Sa controlezi toata tubulatura de admisie , mai ales cea dupa turbo, sa nu ai furtun fisurat sau cunducta ,defectul asta da ca si eroare complementara defect de debitmetru, dar indicatie este falsa,defectul este de obicei pe tubulatura.Amestecul prea sarac indica o eventuala pierdere de aer, debitmetrul masoara bine, calculatorul injecteaza ce spune debitmetrul dar sonda Lambda arata ca amestecul aer benzina este prea sarac,deci eventuala pierdere de aer.Turbina, injectoarele si distributia dupa mine se exclud in mod normal.
La injectoare ar fi singura problema sa injecteze mai mult decat se comanda, deci uzura la injectoare, cred ca nu este cazul.
Defect asemanator am avut la masina de serviciu, intermitent un cod de eroare pe debitmetru(prima data s-a repetat la 150km, apoi din ce in ce mai des),de fapt era conducta de aer fisurata care venea din intercooler si mergea direct spre clapeta de admisie.
N-ar fi rau sa faca si un test comparativ la presiunea turbo,respectiv valoarea ceruta de calculator si valoarea reala de pe turbina, dar la pierderi mici de aer nu este 100% edificator,o turbina putin uzata da valori diferite intre presiunea ceruta si cea realizata.
Bafta la reparatie.
Real motors need forced induction
Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
Re: Eroare 2745 :"adaptare amestec 1 (multiplicativ) defectu
am inceput prin a schimba bujiile (acum am 105.000 si au fost schimbate la 60.000)
dupa ce sterg eroarea masina merge fara probleme
2745 - inseamna la bmw - misfire cilindru 2
am schimbat bobina 2 cu cea de pe 3 (in caz ca citeste alta eroare pe 3)
dupa ce sterg eroarea masina merge fara probleme
2745 - inseamna la bmw - misfire cilindru 2
am schimbat bobina 2 cu cea de pe 3 (in caz ca citeste alta eroare pe 3)
Re: Eroare 2745 :"adaptare amestec 1 (multiplicativ) defectu
am schimbat bujiile si eroarea nu a mai aparut
- cristi o'RAL
- Moderator
- Mesaje: 7295
- Membru din: Lun Iul 13, 2009 2:02 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
Re: Eroare 2745 :"adaptare amestec 1 (multiplicativ) defectu
si daca era dupa bavaria schimbai distributia, toti senzorii, bobinele, toate garniturile si furtunele, si tot nu se rezolva
fbi special agent dale b. COOPER
Intalnirea anuala a entuziastilor MINI ---> myMINI Days ---> http://www.facebook.com/myminidays
Intalnirea anuala a entuziastilor MINI ---> myMINI Days ---> http://www.facebook.com/myminidays