Pagina 2 din 5
Re: Mini r53 GMS Timisoara
Scris: Sâm Oct 19, 2019 6:58 pm
de Galea_Marius_Sorin
Re: Mini r53 GMS Timisoara
Scris: Sâm Oct 19, 2019 6:58 pm
de Galea_Marius_Sorin
Re: Mini r53 GMS Timisoara
Scris: Sâm Oct 19, 2019 7:17 pm
de Galea_Marius_Sorin
A primit cam urmatoarele, asta daca nu uit cate ceva:
* Termoflot nou
* Filtru de benzina Knecht
* Bobina de inductie Beru
* Grila haion noua OE
* am renuntat la mizeria de mecanism de ridicare a geamului Blic si mi-am prins degetele in a reconditiona, macaraua veche, folosind un kit de reparatie
* becuri LED iluminare placuta de inmatriculare
* sigla haion Mini
* boxe fata Herty Uno (urmeaza si pe spate)
* schimbat mecanism deschidere haion
* revizie supercharger
* pompa de apa OEM
* flansa OEM
* intinzator curea nou + role + curea noua Conti + antigel HEPU
* electroventilator nou Thermotec
* senzor temperatura apa OE
* garnitura OE supercharger
* polish faruri
* schimbat ornamente usa cu cele H/K
* termostat nou
* senzor arbore cotit VDO
* eliminare stergator luneta
* reparat bricheta si schimbat becul de iluminare
* senzor ax cu came OE
Re: Mini r53 GMS Timisoara
Scris: Lun Noi 25, 2019 6:02 pm
de Galea_Marius_Sorin
Update.
In incercarea de a aduce masinuta mea intr-o stare macar decenta, am mai investit putin in cateva jucarii.
Suport motor Metalcaucho
Filtru de aer K&N
Pompa de benzina VDO
Re: Mini r53 GMS Timisoara
Scris: Lun Noi 25, 2019 6:36 pm
de Galea_Marius_Sorin
As vrea sa va cer sfatul cu o posibila rezolvare a unei probleme, pe care momentan nu reusesc sa o rezolv.
Masina nu porneste din prima cheie, doar la prima pornire.
Ceea ce tine de alimentare si de aprindere am schimbat cam tot, urmeaza fisele, dar nu cred ca voi rezolva ceva.
Precizez ca nu am erori pe tester.
Va multumesc anticipat, pentru eventualele raspunsuri!
Re: Mini r53 GMS Timisoara
Scris: Mar Noi 26, 2019 10:42 am
de SpOOk
Am avut si eu la inceput de tot o problema asemanatoare. Era un injector murdar care nu se inchidea complet si cand opream motorul, se scurgea benzina in camera de ardere si trebuia sa invarta de cateva ori pana sa o evacueze si sa se poata face aprinderea.
Le-am facut o curatare cu ultrasunete si de atunci n-am mai avut treaba. Poate te ajuta.
L.E. Bine ai venit, sa o stapanesti sanatos, ca am uitat sa-ti scriu
Re: Mini r53 GMS Timisoara
Scris: Mie Noi 27, 2019 1:19 pm
de Galea_Marius_Sorin
SpOOk scrie: ↑Mar Noi 26, 2019 10:42 am
Am avut si eu la inceput de tot o problema asemanatoare. Era un injector murdar care nu se inchidea complet si cand opream motorul, se scurgea benzina in camera de ardere si trebuia sa invarta de cateva ori pana sa o evacueze si sa se poata face aprinderea.
Le-am facut o curatare cu ultrasunete si de atunci n-am mai avut treaba. Poate te ajuta.
L.E. Bine ai venit, sa o stapanesti sanatos, ca am uitat sa-ti scriu
Iti multumesc frumos pentru mesajul de bun venit si pentru sfat!
Apreciez, singura chestie pe care nu am schimbat-o sunt fisele de la bujii, oricum am vrut sa le schimb.
Daca nu rezolv asa, voi aplica si solutia ta! Multumesc inca odata!
Re: Mini r53 GMS Timisoara
Scris: Vin Noi 29, 2019 6:25 pm
de Galea_Marius_Sorin
Schimbate si fisele + bujii NGK V-line.
Sunt curios maine dimineata cum se va comporta.
Re: Mini r53 GMS Timisoara
Scris: Vin Dec 06, 2019 12:09 pm
de Galea_Marius_Sorin
Galea_Marius_Sorin scrie: ↑Vin Noi 29, 2019 6:25 pm
Schimbate si fisele + bujii NGK V-line.
Sunt curios maine dimineata cum se va comporta.
WhatsApp Image 2019-11-29 at 17.17.22 (1).jpegWhatsApp Image 2019-11-29 at 17.17.22.jpeg
Update: problema a fost rezolvata cu schimbarea bujiilor si a fiselor.
Re: Mini r53 GMS Timisoara
Scris: Dum Ian 05, 2020 2:46 pm
de Galea_Marius_Sorin
Am incaltat-o de iarna.
Era si timpul.