M C S -17% pulley

Avatar utilizator
bimmerauu
Viteza 1
Mesaje: 85
Membru din: Mar Aug 20, 2013 10:38 pm
Localitate: Bucuresti

M C S -17% pulley

Mesaj de bimmerauu »

Mini cooper s 2003

Filtru KN
1 ball exhaust (am renuntat la mediana)
Kit fulie micsorata 17% +bujii mai reci
Plasti dip
Faruri Dectane
Folii 3M
Remap by Adrian stage 1
~200 hp
Fişiere ataşate
20140319_121333.jpg
20140319_121318.jpg
20140319_121307.jpg
20140319_121258.jpg
20140319_121247.jpg
Ultima oară modificat Dum Mar 23, 2014 11:02 am de către bimmerauu, modificat de 10 ori în total.
M.C.S - FLX
Avatar utilizator
adrian
Veteran
Mesaje: 3704
Membru din: Joi Apr 15, 2010 2:50 pm
Localitate: Calarasi,Targu mures

Re: M C S -17% pulley

Mesaj de adrian »

S-o stapanesti sanatos,te asteptam la intalniri.Configuratia ta cu cel mai bun soft posibil este de 193HP.Fara soft probabil doar o dezamagire.
Real motors need forced induction

Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
Avatar utilizator
bimmerauu
Viteza 1
Mesaje: 85
Membru din: Mar Aug 20, 2013 10:38 pm
Localitate: Bucuresti

Re: M C S -17% pulley

Mesaj de bimmerauu »

190-200 fara soft
cu soft 210 cu siguranta
"Also had my MTH remap upgraded to take account of the new pulley and to be honest I haven't noticed any difference with regards to the remap."
Se pare ca ecu face fata fara probleme la fulie mai mica fara sa fie nevoie de soft
Am gasit un site cu multe dino dar nu mai stiu unde in care erau o gramada fara ecu cu diferite fulii iar diferenta intre ele si cele cu soft era de 10-15 cai maxim
http://www.esetuning.com/Alta-Performan ... -205v2.htm

The ALTA supercharger pulley will increase your MINI 's horse power by 20WHP. No additional modifications to the engine or ECU are required


you are only going to get 6 more hp with the ECU upgrade on top of the pulley. I didnt bother. It is almost as expensive as getting the pulley upagrade, too.

allan

iar filtru kn si 1 ball exhaust cum am eu ar trebui in jur de 9 cai sa dea (se aude mai bine acum si parca trage mai bine dar nu pot fi sigur pentru ca si evacuarea mai zgomotoasa te pacaleste ca ar fi mai nervoasa)
"I called the guys as fast toys this morning and questioned them about their dyno results. Apparently they are claiming a 9 hp difference with the one ball mod. He performed a dyno run with a cone filter and then again with the one ball mod and gained 9 HP! He said he was surprised to see those results too. The dyno runs were with in an hour of each other.
"
Spicuit din siteul" http://www.northamericanmotoring.com/fo ... -9-hp.html"


O sa ii fac un dino cand vin piesele si o sa fie toate montate

Vin la intalniri cu placere, cand va fii prima in Bucuresti? sau in apropiere?
M.C.S - FLX
Avatar utilizator
adrian
Veteran
Mesaje: 3704
Membru din: Joi Apr 15, 2010 2:50 pm
Localitate: Calarasi,Targu mures

Re: M C S -17% pulley

Mesaj de adrian »

[quote="bimmerauu"]190-200 fara soft
cu soft 210 cu siguranta

Daca te uiti la curba AFR/power/fuel consumption,ai sa vezi ca mai mult aer scade puterea.
Un R53 cu fulie stock face 1,4Bar presiune,unul cu fulie 15% face in jur de 1,6Bar,unul cu 17% face cam 1,75Bar(masurate de mine, nu citite sau auzite)ECU este calibrat pentru maxim 1,42Bar,mai departe nu stie ce sa faca,deci trebuie sa-i spui ca sa faca cu timpul de injectie si avansul pentru presiunile astea mai mari.ECU nu se poate adapta singur,are niste harti foarte clare care ii spun exact cata banzina, cat avans si la cata apasare de pedala sau sarcina trebuie sa trimita motorului.Vezi ca americanii in majoritate au o "boala",injectoare de 380,sau 450cc la R53.Deci nu au nevoie sa umble la timpii de injectie, raman aceeasi dar injectorul dozeaza mai mult pentru ca duza este mai mare, mai exact schimba injectoarele,pun fulie 15%,cold intake si evacuare custom si se trezesc pe masina cu 190-200HP(vezi ca acolo consumul de benzina nu prea are valoare),cand acelasi rezultat se paote obtine cu fulie si un soft bine facut,incadrare in normele de poluare si consum decent.
Injectoarele stock la R53 sunt de 330cc,la JCW de 38occ, diferenta este ca sa obtina o putere decenta de 210HP.Este dupa mine -si sigur nu ma insel-imposibil sa ajungi la 190HP,doar cu turatie crescuta la compresor.Trebuie sa tii cont ca de fapt ca 'duty cycle' la injectoare este de max. 80%,peste valoarea aste se transforma intr-o duza care pulverizeaza continuu ca o stropitoare de flori.
Aici graficul cu Air Flow Ratio:
AFR.jpg
Aici harta cu timpii de injectie la masina ta,deci nimic peste aceste valori,mai exact nimic mai mare decat valoarea maxima,este doar un computer care face exact ce-i spun bitii din eprom,peste aceste valori ECU trece motorul in "Limp mode",adica MIL aprins in bord si merge ca un scuter cu pedale.
INJECTION MAP.jpg
Real motors need forced induction

Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
Avatar utilizator
cristi o'RAL
Moderator
Mesaje: 7295
Membru din: Lun Iul 13, 2009 2:02 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: M C S -17% pulley

Mesaj de cristi o'RAL »

adriane mai lasa softurile astea, vezi ca ai peste 1400 de mailuri necitite, poate asteapta oamenii aia un semn de la tine :P
fbi special agent dale b. COOPER

Intalnirea anuala a entuziastilor MINI ---> myMINI Days ---> http://www.facebook.com/myminidays


Imagine
Avatar utilizator
adrian
Veteran
Mesaje: 3704
Membru din: Joi Apr 15, 2010 2:50 pm
Localitate: Calarasi,Targu mures

Re: M C S -17% pulley

Mesaj de adrian »

cristi o'RAL scrie:adriane mai lasa softurile astea, vezi ca ai peste 1400 de mailuri necitite, poate asteapta oamenii aia un semn de la tine :P
Buna privire ai,din toata treba aia cu graficul ai sesizat si casuta de mail.Nu cumva lucrezi la "Ochiu' si timpanu'"???Oricum mi-am dat si eu seama si am corectat la a doua poza.
Real motors need forced induction

Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
Avatar utilizator
bimmerauu
Viteza 1
Mesaje: 85
Membru din: Mar Aug 20, 2013 10:38 pm
Localitate: Bucuresti

Re: M C S -17% pulley

Mesaj de bimmerauu »

I ran a 17% for a year without a remap.

Whoever is giving you advice is talking bollocks.

Stop trying to be clever and contact one of our suppliers to put you on the right path

din siteul http://www.minitorque.com/forum/f24/17% ... emap-34693

sau:
Would a remap be a good idea? - Yes. You'll get the car running perfectly in line with the supercharger if you do and you'll probably gain a couple more HP to boot by having a suitable power map.

Is it absolutely necessary - No. The car will run perfectly well without a remap. The standard ECU does compensate somewhat I believe but it will run richer than standard to cope with increased supercharger input.

I would hazard a guess the vast majority of S owners who have added a pulley kit just run it as a straight bolt-on.

As with any power increase you also need to think about the additional knock ons - intake temps will increase with a 17% pulley (need a better intercooler), you'll probably drive faster and brake harder (better pads/discs etc), better tyres to put the power to the ground efficiently and Coilovers - just because.

sau:


spend the cash on a better intercooler, ran mine for 20k with 17%, and good power, no issues
i only got my ecu tweaks after head and cam

Daca trebuie softata o voi face cu siguranta dar sa speram ca este cineva in Ro care sa stie sa faca un soft bun.
M.C.S - FLX
Avatar utilizator
cristi o'RAL
Moderator
Mesaje: 7295
Membru din: Lun Iul 13, 2009 2:02 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: M C S -17% pulley

Mesaj de cristi o'RAL »

adrian scrie:
cristi o'RAL scrie:adriane mai lasa softurile astea, vezi ca ai peste 1400 de mailuri necitite, poate asteapta oamenii aia un semn de la tine :P
Buna privire ai,din toata treba aia cu graficul ai sesizat si casuta de mail.Nu cumva lucrezi la "Ochiu' si timpanu'"???Oricum mi-am dat si eu seama si am corectat la a doua poza.
daca nu stergeai atat de evindet la a doua nu ma uitam la nici una din ele, nu inteleg nimic din graficele alea, desi seamana putin cu lagrange :)
fbi special agent dale b. COOPER

Intalnirea anuala a entuziastilor MINI ---> myMINI Days ---> http://www.facebook.com/myminidays


Imagine
Avatar utilizator
adrian
Veteran
Mesaje: 3704
Membru din: Joi Apr 15, 2010 2:50 pm
Localitate: Calarasi,Targu mures

Re: M C S -17% pulley

Mesaj de adrian »

Sunt confuz total,ultimul post prin august 2013 si apare raspuns de la Cristi 23 martie 2014,desi mi se pare ca l-am mai citit candva.Imi scapa ceva.(n-am baut decat apa astazi toata ziua)
@Cristl-am sters acolo cu Paint, pentru ca softul ala este o rusine a tuningului,un fel de bloc de locuinte facut din prefabricate comuniste si nu vroiam sa fiu luat in ras de colegii care se ocupa de tuning,dar era cea mai usoara modalitate de a-l convinge pe colegul Paraschivoiu alias "Bimmerau" ca se imbata cu apa de pompa atunci cand crede(a) ca se pot obtine 190HP la un R53 numai cu o fulie micsorata.
O alta explicatie ar putea fi ca cineva umbla la "butoane",care esti frate acolo?????te tii de heckareli cu noi????
Real motors need forced induction

Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
Avatar utilizator
SpOOk
Viteza 6
Mesaje: 518
Membru din: Lun Ian 09, 2012 10:12 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: M C S -17% pulley

Mesaj de SpOOk »

La multi ani :!:
EX MINI Cooper S R53 - 2004
Actual Mazda 3 Skyactive X 2.0 NA | Husqvarna Svartpilen
Scrie răspuns